تازه های سایت

کد مطلب: 26096
16. اسفند 1394 - 13:27
رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند از آغاز فعالیت چهار اکیپ بازرسی و نظارت از 15 اسفندماه در نهاوند خبر داد و گفت: بازرسی‌ها تا 15 فروردین 95 ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی رضایی با اشاره به آغاز بازرسی‌ و نظارت‌های وی‍ژه نوروز اظهار کرد: نظارت‌ و بازرسی‌ها بر توزیع کالا و خدمات در شهرستان نهاوند همزمان با سراسر استان از 15 اسفندماه سال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها در این ایام تشدید می‌شود، گفت: اکیپ‌های قوی و مشترک بازرسی و نظارت تعزیرات، اتاق اصناف و مرکز بهداشت و دامپزشکی کار نظارت بر توزیع کالا و خدمات را برعهده دارند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند بیان کرد: چهار اکیپ بازرسی در شهرستان نهاوند کار بازرسی را از روز گذشته آغاز کرده‌اند و امروز دومین روز نظارت در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه بازرسی و نظارت‌ها در ایام نوروز نیز ادامه دارد، یادآور شد: کشیک‌های بازرسی و نظارت در نهاوند همه روزه فعال هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: سامانه 124 نیز آماده دریافت شکایات و انتقادات مسافران و مردم عزیز در خصوص ارائه کالا و خدمات است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت قوانین کمتر شاهد تخلف در بازرسی‌ها باشیم گفت: نظارت و بازرسی‌ها تا 15 فروردین 95 با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند تصریح کرد: طی 9 ماهه سال جاری 15 هزار و 20 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان نهاوند صورت گرفت.

وی با تفکیک بازرسی‌ها گفت: 10 هزار و 120 مورد بازرسی توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند و 4 هزار و 900 مورد نیز توسط بازرسان اتاق اصناف نهاوند انجام شد./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما