تازه های سایت

کد مطلب: 26071
15. اسفند 1394 - 8:58
منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان نهاوند به گفتمان ارزش‌ها، گفتمان عدالت محوری و گفتمان مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم که موردقبول همه مردم شهرستان نهاوند است رأی دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم این شهرستان گفت: خدا را سپاسگزاریم که درزمانی زندگی می‌کنیم که فضایی ولایی است چون خیلی از امت‌های گذشته آرزو داشتند در این فضای ولایی زندگی کنند و از برکات ولایت بهره‌مند شوند و به همین دلیل بر خود می‌بالیم.

وی اظهار کرد: همه ما باید قدردان ولایت‌فقیه باشیم، چون هرچه که ما داریم به برکت ولایت‌فقیه و ولایت مداری است.

منتخب مردم نهاوند افزود: کشتی انقلاب در اقیانوس پرتلاطمی درحرکت است و ناخدای این کشتی ولایت‌فقیه است، در سایه همین ولایت بود که اقتدار، عزت و قدرت کشور و ملت ایران به دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی علی‌الخصوص جبهه استکبار تحمیل شد.

 وی اظهار کرد: به برکت همین ولایت‌فقیه بود که دشمنان و استکبار جهانی فهمیدند باید برای مردم ایران حرمت قائل شوند و نگاه خود را به ایران عوض کنند و در تمام معادلات جهانی و بین‌المللی نقش مفید و تأثیرگذار ایران را بپذیرند.

بهرام نیا بابیان اینکه مردم ایران همیشه قدردان این موهبت الهی هستند گفت: انتخابات امسال یکی از مصادیق تبعیت ملت ایران از ولایت‌فقیه بود که علی‌رغم کارشکنی و تبلیغات منفی جبهه استکبار و بعضاً عوامل داخلی آن‌ها یعنی نفوذی‌ها برای عدم مشارکت مردم در این انتخابات، بازهم ملت ایران با حضور پرشور و حداکثری خود سیلی محکمی بر صورت دشمنان انقلاب زدند و برگ زرین دیگری به کتابچه افتخارات انقلاب و کشور ایران افزودند.

وی افزود: مردم نهاوند در دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز، حماسه خلق کردند و من به‌عنوان برگزیده مردم از همه آحاد مردم تشکر و قدردانی می‌کنم که به یک گفتمان رأی دادند، گفتمان ارزش‌ها، گفتمان عدالت محوری و گفتمان مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم که موردقبول همه مردم شهرستان نهاوند است.

منتخب مردم نهاوند بیان داشت: گفتمان منتخب مردم، گفتمان شایسته‌سالاری و وحدت است، گفتمان یکپارچگی و اتحاد و من از همین تریبون، از همه‌کسانی که بستر مشارکت و حضور مردم را در انتخابات فراهم کردند، اهم از نامزدهای انتخابات با هر نگاهی، هواداران کاندیداها، نخبگان، علما، روحانیون، ائمه جمعه، دانشمندان، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، رسانه‌های شنیداری، تصویری و مجازی که موجب شدند اول مردم با شناخت انتخاب کنند و دوم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

بهرام نیا با تقدیر و تشکر از شهرداری‌ها که بستر تبلیغات مناسب و پاک‌سازی شهرهای مختلف بعد از زمان تبلیغات را انجام دادند گفت: از همه هواداران ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف که اخلاق انتخاباتی را رعایت کردند خصوصاً ستاد انتخاباتی این حقیر که به گفته مسئولان مربوطه و مردم اخلاق انتخاباتی را در تمام مراحل انتخابات رعایت کردند قدردانی و تشکر می‌کنم.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1394/12/15/photo_2016-03-05_08-55-38.jpg

 

وی با قدردانی از زحمات عوامل اجرایی، شورای تأمین، هیئت نظارت و بازرسی انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اظهار داشت: در مقام مقایسه با سنوات گذشته این بار مسئولان مختلف برگزاری انتخابات امتیاز بالاتری کسب کردند که با استفاده از خردورزی این انتخابات را عاقلانه و با برنامه مدیریت کردند.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات گذشته، حیاط‌خلوت‌های در وقت‌های به خصوصی از روز برای بعضی از نابسامانی‌ها و آشفته‌بازارهای وجود داشت، اما این بار حقیقتاً از این نابسامانی‌ها و آشفته‌بازارها خبری نبود و مسئولان خوب ورود پیدا کردند.

بهرام نیا در ادامه بیان داشت: من از همه مردم با هر نگاه و سلیقه‌ای که پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، چه آن‌هایی که به من اعتماد کردند و چه آن‌هایی که به من اعتماد نکردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و اعلام می‌کنم من نماینده همه مردم شهرستان نهاوند هستم.

وی افزود: من روز اول حضورم در این عرصه اعلام کردم، من آمده‌ام چتری ایجاد کنم به وسعت جغرافیای سیاسی و طبیعی شهرستان نهاوند تا همه مردم برای ساختن شهرستان نهاوند زیر این چتر قرار بگیرند، لازمه ساختن شهرستان هم ایجاد وحدت، همدلی و هم‌نوایی است.

منتخب مردم نهاوند یکی از اصول اساسی، بنیادی و یکی از مهم‌ترین شعارهای انتخاباتی خود را اصل وحدت، همدلی و وفاق در بین مردم شهرستان نهاوند عنوان کرد و افزود: قرار است با استفاده از هوش اجتماعی مردم و مشارکت همه‌جانبه مردم در راستای توسعه و پیشرفت نهاوند حرکت کنیم.

وی گفت: از همه عزیزان و شهروندان با هر نگاه و سلیقه که قصد ساختن شهرستان نهاوند را دارند به نمایندگی از مردم نهاوند دست نیاز به سو و سمت آن‌ها دراز می‌کنم، از نامزدهای مختلف که سرمایه‌های اجتماعی شهرستان هستند، از نمایندگان ادوار گذشته نهاوند دعوت می‌کنم تا طرح و برنامه‌های خود را برای توسعه و نجات نهاوند در اختیار من بگذارند و یا به‌عنوان مشاور در کنار نماینده مردم قرار بگیرند تا شهر مظلوم نهاوند را در حد توان از این وضعیت نجات دهیم.

بهرام نیا اظهار داشت: بنده باروحیه خدمتگزاری وارد این عرصه انتخابات شدم، به همین جهت دست نیاز خود را به‌سوی تمام سرمایه‌داران داخلی نهاوند و خارج از شهر نهاوند دراز می‌کنم، دستشان را می‌بوسم تا برای اشتغال‌زایی جوانان و افزون نانی بر سر سفره خانواده‌ای وارد میدان شوند.

وی از تأمین امنیت برای جذب سرمایه گذران بخش خصوصی، از بین بردن بروکراسی اداری، تعامل با مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری برای توسعه و پیشرفت نهاوند نام برد و اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم تا فاصله ایجادشده بین مردم و مسئولان کاهش پیدا کند.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: از تمام خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری تقاضا دارم این خبر را به مردم نهاوند اطلاع‌رسانی کنند که هر کس در شهرستان نهاوند نظر و طرحی برای توسعه و پیشرفت دارد چه مکتوب و چه حضوری در اختیار من قرار دهند و من دست نیازم را به سمت تمام مردم دراز می‌کنم. چون بر این باورم فقط در سایه همدلی و وحدت می‌توان نهاوند را از این بن‌بست خارج نمود.

وی گفت: مردم خدمتگزار می‌خواهند، مردم ارباب ما هستند، ما نباید با مردم مانند دیپلمات‌ها رفتار کنیم، اگر برای این مردم هم کاری نتوانیم انجام دهیم اما اگر باصداقت، همدلی و احترام با آن‌ها رفتار کنیم، مطمئن باشید این مردم مهر تأیید بر مسئولان شهرستان می‌زنند.

بهرام نیا عنوان کرد: بنده از جنس مردم هستم و عشق و نشاط و شادمانی من این است که در خدمت مردم و در میان مردم باشم و این بروکراسی‌های اداری را کنار بگذاریم و همدلی و هم‌زبانی را نصب العین قرار دهیم و مسئولان نیز باید با این دیدگاه به خدمت نگاه کنند.

منتخب مردم نهاوند افزود: مردم ارباب ما هستند و ما رعیت مردم هستیم اگر هرکس این‌چنین گفتمانی را قبول دارد ما باهم همراهیم و هرکس هم قبول ندارد سروکارش با مردم است چون این مردم هستند که حرف اول و آخر را می‌زنند، مردم خدمت می‌خواهند و گفتمان ما هم گفتمان خدمت است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما