تازه های سایت

کد مطلب: 26061
13. اسفند 1394 - 19:36
معاون زنان ریاست جمهوری که پیش از این حاضر به پاسخگویی در خصوص نام این روستا نشده بود، با اعلام جرم و جدی‌تر شدن ماجرا، در گفت‌وگو با خبرنگار دانا اظهار داشت: اطلاعیه‌ای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته خبری از سوی رسانه ها منتشر شد که شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان اظهار کرده بود: "روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند"

وی با ابراز نگرانی از بی‌مسئولیتی جامعه در قبال بازماندگان خانواده های اعدام شده افزوده است: "بازماندگان آنها امروز قاچاقچی بالقوه هستند؛ هم از این نظر که بخواهند انتقام پدران خود را بگیرند هم برای تامین منابع مالی خانواده ها، اما هیچ حمایتی از این افراد نمی‌شود."

این موضوع هم‌زمان با حمایت رسانههای ضد انقلاب و اعتراض مردم و مسئولان استان سیستان بلوچستان مواجه شد و پس از گذشت چند روز معاون دادگستری استان سیستان و بلوچستان از اعلام جرم برعلیه معاون زنان ریاست جمهوری خبر داد.

مولاوردی که پیش از این حاضر به پاسخگویی در خصوص نام این روستا نشده بود، بار دیگر از عذرخواهی از مردم امتناع کرد و در گفتوگو باخبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: اطلاعیهای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت.

وی در خصوص اعلام جرمی که برعلیهش صورت گرفته گفت: این موضوع را اگر لازم شد از طریق دادگاهی که اقدام شده پیگیری میکنیم و چون اعلام جرم شده باید مسیر قانونی خودش را طی کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان همچنین با طفره رفتن از پاسخگویی به خبرنگار ما، عنوان کرد: چرا دست از سر ما برنمی دارید. این غائله ای است که شما درست کرده اید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما