تازه های سایت

کد مطلب: 26045
13. اسفند 1394 - 9:59
مدیر توزیع برق نهاوند خبر داد
بدهی 7 میلیارد تومانی مشترکین برق در نهاوند
مدیر توزیع برق شهرستان نهاوند از بدهی 7 میلیارد تومانی مشترکین برق در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ذبیح‎الله فاضلی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه خدماتی توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند 7 میلیارد تومان بابت خدمات ارائه شده از مشترکین طلب دارد، اظهار کرد: 50 درصد این بدهی مربوط به ادارات شهرستان است.

وی تاکید کرد: از مشترکین تقاضا داریم نسبت به پرداخت به موقع بدهی‎ خود به این اداره اقدام کنند تا در ارائه خدمات بهتر و به موقع موفق‎تر عمل شود.

مدیر توزیع برق شهرستان نهاوند تصریح کرد: اداره برق شهرستان نهاوند در سال جاری برای تأمین برق متقاضیان جدید و کاهش مدت زمان نصب انشعابات اقدام به احداث یک‎هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف کرده‎ است.

وی به نصب 13 دستگاه پست هوایی در روستاهای شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در سال جاری 13 دستگاه پست هوایی در روستاهای وسج، بابارستم، شهرک، دهنوسفلی، کوهانی، رودباری، شریف‎آباد، ملوسان، گنبد کبود، برزول، دهفول، شهرک شهید حیدری، فیروزان و بلوار خلیج فارس نصب شد که این اقدام برای تأمین برق متقاضیان جدید و اصلاح ضعف ولتاژ کاهش تلفات صورت گرفته است.

فاضلی تاکید کرد: به منظور تأمین برق متقاضیان جدید و اصلاح ضعف ولتاژ - کاهش تلفات در سال جاری 3 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط تأمین برق متقاضیان جدید و نقاط مانوری در شهرستان نهاوند احداث شده است.

وی بیان کرد: توسط اداره توزیع نیروی برق شهرستان یک‌هزار و 803 دستگاه لوازم اندازه‌گیری برای تأمین برق متقاضیان جدید و کاهش مدت زمان نصب انشعابات در شهرستان نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: به منظور اصلاح کنتورهای معیوب و کاهش تلفات انرژی در سال جاری 2 هزار و 600 دستگاه لوازم اندازه‎گیری و همچنین 350 دستگاه چراغ برای روشنایی معابر در سطح شهرستان نصب شده است.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز برای کاهش خاموشی، افزایش ضریب ایمنی، تعدیل بار شبکه، کاهش تلفات، اصلاح اتصالات سست، 65 هزار متر شبکه فشار ضعیف در سطح شهرستان اصلاح شده است.

فاضلی اضافه کرد: اصلاح 75 هزار متر شبکه فشار متوسط برای کاهش خاموشی، افزایش ضریب ایمنی، کاهش تلفات، اصلاح اتصالات سست و اصلاح پست‎های هوایی و زمینی به منظور کاهش خاموشی‎ها و افزایش ضریب ایمنی از جمله اقداماتی است که توسط اداره برق شهرستان نهاوند در سال جاری انجام شده است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون برای انجام این خدمات مبلغ 34 هزار و 420 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما