تازه های سایت

کد مطلب: 26032
12. اسفند 1394 - 12:58
شهردار جدید نهاوند گفت: مدلی که مدیریت شهری برای اداره و توسعه شهری نیاز دارد مدل مشارکت اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان شهردار جدید نهاوند گفت: امروز برای مدیریت و اداره شهرها باید به مردم به‌عنوان صاحبان اصلی و سهامداران اصلی هر شهر توجه ویژه‌ای شود.

وی اظهار کرد: در بحث مدیریت شهری مدل حکومتی جدیدی را باید در نهاوند اجرا کنیم تا بتوانم به مطالبات مردم جواب بدهیم و نیازهای انها را برطرف کنیم.

شهردار نهاوند افزود: اگر به مطالبات و نیازهای مردم توجه نکنیم به بیراهه خواهیم رفت و بین آنچه ما می‌خواهیم و آنچه مردم انتظار دارند فاصله ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: امروزه موضوعی که در مدیریت شهری موردنیاز است یک مدل جدید مدیریت شهری به‌عنوان مدل مشارکت اجتماعی است که باید سعی کنیم این نوع مدل را در نهاوند اجرا کنیم.

یوسفیان گفت: با کمک اعضای شورای شهر و سایر نهادها این مدل جدید مدیریت شهری را در نهاوند آغاز می‌کنیم چون نتیجه‌ای که به دست می‌آید باید برای مردم مفید باشد.

وی افزود: 25 سال در کار مدیریت شهری و خدمت به مردم بوده‌ام و در 6 استان فعالیت کرده‌ام که امیدوارم بتوانم از این تجربیات برای خدمت‌رسانی به مردم شریف نهاوند استفاده کنم.

شهردار جدید نهاوند افزود: مشارکت مردم تأثیر بسیار زیادی در مدیریت شهری دارد چون همه برنامه‌های شهری نیازمند حضور و حمایت مردم است و از امروز به بعد در شهرستان نهاوند مدیریت شهری شامل شهردار و اعضای شورای شهر است.

وی گفت: شورا و شهردار از هم جدا نیستند و در اصل شورای شهر نهاوند خواست و رأی مردم بافرهنگ نهاوند است که امیدواریم و تلاش می‌کنیم بتوانیم با حمایت شورای شهر خدمتی برای مردم نهاوند انجام دهیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما