تازه های سایت

کد مطلب: 26014
11. اسفند 1394 - 16:57
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سالن اجتماعات شهرداری نهاوند امیررضا یوسفیان به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی با حضور محمود رضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان، حمیدوند فرماندار نهاوند،  رضایی شهردار ملایر، فرزانه  مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، اعضای شورای شهر و شورای تأمین شهرستان نهاوند مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید نهاوند برگزار شد.

*** فرماندار نهاوند در این مراسم بابیان اینکه خدمات فرجی فر بر کسی پوشیده نیست این انتخاب را به یوسفیان تبریک گفت.

*** شاهین فرجی فر شهردار سابق نیز در این نشست با اعلام مهم‌ترین اقدامات مدت مسئولیت خود ازجمله تملک و تخریب ساختمان دخانیات، همچنین تعریض خیابان دوخواهران، اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی شهرداری، راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری نهاوند که در حال حاضرترم چهارم آن در حال گذار است به همراه ساماندهی مبلمان شهری و ساماندهی ورودی‌های شهر از کرمانشاه و آورزمان و اقدامات دیگری را نام برد.

*** امیررضا یوسفیان شهردار نهاوند نیز در این آیین بابیان اینکه در بحث مدیریت شهری به تعریف مدل جدیدی نیاز است، از مدل مشارکت اجتماعی نام برد چراکه به گفته وی مردم صاحبان اصلی و سهامداران و مخاطبان اصلی این حوزه هستند.

امیررضا یوسفیان متولد 1342 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

وی از سال 1378 تا 1382 و با انتخاب دوره اول شورای اسلامی شهر، شهردار همدان بوده و پس‌ازآن به مدت 2 سال یعنی از سال 82 تا 84 مسئولیت شهرداری زنجان را بر عهده داشته است.

این شهردار توانمند در سابقه مدیریتی خود تصدی‌گری شهرداری‌های رزن، مریانج، فامنین، همدان، زنجان، دلیجان استان مرکزی، قائم‌شهر استان مازندران و نیز مسئول راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی سازمان همیاری و مشاور شهرداری همدان را در کارنامه خود دارد.

 

 

663710

663729

663716

663714

663721

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خوب خدایا شکر که شهردار نهاوند انتخاب شد وبه نظر میاد با سابقه کاری ایشان فردی با تجربه باشه که برای نهاوند بتونه تحول ایجاد بکنه ونسبت به فضای سبز ودرختکاری مخصوصا ورودی شهر در اولویت کاری ایشان باشه ونسبت به جمع آوری دست فروشان که خیلی کاره سختیه و لازمه کمک مردم وفرمانداری و نیروی انتظامی رو طلب می کنه کوشا باشه .البته این قشر از طبقات ضعیف جامعه میباشند برای آنها یه فکر اساسی بشه که آنهاهم بتونن یه لقمه نون برای زندگیشون در بیارن .در پایان برای شما آرزوی موفقیت وسلامتی از خداوند متعال خواستارم .

دیدگاه شما