تازه های سایت

کد مطلب: 26013
11. اسفند 1394 - 16:16
با حضور معاون عمرانی استاندار همدان امیر رضا یوسفیان به‌عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی که با حضور مسئولان استان همدان و شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات شهرداری نهاوند برگزار شد امیررضا یوسفیان به‌عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد.

در این مراسم محمود رضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان گفت: شهرستان نهاوند با توجه به قدمت و جمعیتی که دارد از شهرهای مهم استان همان است و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید از انها استفاده شود.

وی اظهار کرد: باید در شهرستان نهاوند با ایجاد وحدت و همکاری همه اعضای شورا و مجموعه شهرداری در رفع مشکلات شهر نهاوند و توسعه شهری این منطقه تلاش کنند.

معاون عمرانی استاندار همدان افزود: برای شهرستان نهاوند آقای یوسفیان توسط شورای شهر انتخاب‌شده است که فردی بسیار باتجربه و کارآمد است که باید از ظرفیت‌های وی استفاده شود.

عراقی گفت: شهردار جدید باسابقه خدمت در شهرهای بزرگی مانند زنجان و همدان و سابقه چندین ساله خدمت در استان همدان به‌عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی‌شده است که کارایی و مدیر بودن یکی از ویژگی‌های مثبت وی است.

 

 

وی بیان کرد: از یوسفیان می‌خواهم که نهاوند را متحول کند که این امر باید با تلاش و همکاری همه میسر شود و ما در استان هم هر کاری که بتوانیم برای توسعه شهرستان نهاوند انجام می‌دهیم.

در ادامه این جلسه کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز گفت: شهر نهاوند مشکلات زیادی دارد که امیدواریم با آمدن شهردار جدید بخشی از این مشکلات مرتفع شود.

وی اظهار کرد: بخشی از این مشکلات را باید با همکاری و تعامل همه نهادها حل کنیم تا روند توسعهٔ شهری نهاوند شتاب بیشتری پیدا کند.

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارد طلب می‌کند که مسئولان استانی ماند گذشته توجه ویژه‌ای به نهاوند داشته باشند.

در پایان مراسم در حکمی امیررضا یوسفیان به‌عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد و از زحمات شاهین فرجی فر شهردار سابق و عباس حسنوند سرپرست شهرداری نهاوند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما