تازه های سایت

کد مطلب: 25959
6. اسفند 1394 - 19:24
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید که شامگاه چهارشنبه در کیلومتر 20 جاده نهاوند به کرمانشاه حوالی سه راه شهرک خزل رخ داد، 9 نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی در این مورد گفت: با وقوع این حادثه و اعلام آن توسط پلیس راه نیروهای امدادی هلال احمر مستقر در پایگاه امداد جاده ای فیروزان امدادگران با یک دستگاه آمبولانس به کمک حادثه دیدگان شتافتند و مصدومان حادثه را به بیمارستان علیمرادیان نهاوند انتقال دادند.

وی اظهار کرد: در این حادثه علاوه بر نیروهای هلال احمر نیروهای فوریتهای پزشکی در صحنه حاضر شدند و پس از مداوای مصدومان آنان را توسط آمبولانس به مرکز شهر اعزام کردند.
وی گفت: خوشبختانه این سانحه هیچ کشته ای در بر نداشت و مجروحان آن توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر و ماشینهای عبوری مردم به بیمارستان آیت الله علیمرادیان در مرکز شهر انتقال داده شدند.
جاده نهاوند به کرمانشاه یکی از محورهای اصلی این شهرستان می باشد که مرکز کشور را به منطقه غرب وصل می کند. این محور ارتباطی به دلیل حجم بالای تردد وسائط نقلیه سالانه شاهد تصادفات جاده ای می باشد.
باوجود رفت و آمد وسایل نقلیه فراوان در این مسیر این جاده فقط از سمت نهاوند دارای 15 کیلومتر جاده یک طرفه یا بزرگراه بوده و مابقی آن دوطرفه می باشد.
مجموع محورهای اصلی نهاوند به شهرهای کرمانشاه ، بروجرد و ملایر 69 کیلومتر می باشد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما