تازه های سایت

کد مطلب: 25921
4. اسفند 1394 - 8:25
یک استاد دانشگاه و محقق اجتماعی دانشگاههای نهاوند گفت: شرکت در انتخابات یک مانور دفاعی از سوی ملت در مقابل برنامه ها ، طرحها و شعارهای استکبار به ویژه تهاجم فرهنگی و جنگهای نیابتی است که امروز در منطقه و کشورمان شاهد آن هستیم .

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی گفت: امروز دشمن برای از بین بردن و یا بی اثر کردن انقلاب اسلامی شرایط سختی را در منطقه حاکم نموده و وارد جنگهای نیابتی با ما شده است.
وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات که پدیده ای همگانی و از ابزارهای تعیین سرنوشت است می تواند جواب کوبنده ای به سیاستهای نظام سلطه باشد.
وی گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر خود که در مقایسه با عمر نظام پادشاهی بسیار کم می باشد همچنان در مواضع انقلابی به پیش رفته و در حال حاضر نیاز به تداوم روحیه انقلابی در توسعه و دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری به شدت احساس می شود لذا نباید انقلاب را تمام شده فرض کرد.
شهبازی افزود: جمهوری اسلامی هنوز به اهداف جامع خود از نظر توسعه ای دست نیافته و ناخواسته درگیر جنگهای نیابتی شده است که بر اساس اصول خود نمی تواند نسبت به تحولات سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی بی تفاوت بماند زیرا دچار آسیب پذیری سنگینی می شود.
وی انتخابات و حضور حداکثری را در اوضاع و تحولات کنونی جهان بسیار مهم عنوان نمود و گفت: در شرایط کنونی انتخابات به عنوان یک رفتار سیاسی و عمومی و در برگیرنده پیام حداکثری مردم است که هم در بهبود ساختار سیاسی داخلی و هم در روند توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی منطبق با آرمانهای انقلاب اسلامی نقشی موثر دارد.
وی انتخاب اصلح را دومین عامل مهم در انتخابات عنوان کرد و عنوان کرد: حضور حداکثری به عنوان جنبه کمی انتخابات اگر چه مهم می باشد اما آنچه که می تواند توسعه همه جانبه معنوی و پایدار کشور را یاری سازد بعد کیفی حضور حداکثری یعنی انتخاب افراد شایسته ، اصلح ، خادم و آزمون پس داده است .
وی افزود: نهال کوچک انقلاب با وجود فراز و نشیبها و برخی ناملایمات توسط خون هزاران جوان این آب و خاک آبیاری شده و تداوم و اصلاح ناملایمات آن نیاز به پاسداری از این خونها و ریاضتهاست و این امر با انجام وظیفه و حضور در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح تحقق می یابد .

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما