تازه های سایت

کد مطلب: 25907
3. اسفند 1394 - 9:21
فرماندار نهاوند گفت: تمامی اعضا شعب اخذ رأی به‌عنوان امانت‌دار مردم محسوب می‌شوند و باید در جهت حفظ حق‌الناسی که بر عهده آن‌ها قرار داده‌شده کوشش کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه توجیهی کاربران فنی و رایانه انتخابات شهرستان و جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رأی بخش زرین‌دشت نهاوند گفت: همه نگاه‌های داخلی و خارجی به انتخابات امسال دوخته‌شده که با حضور حداکثری آحاد و اقشار مختلف جامعه امیدواریم که‌برگ زرینی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

وی اظهار کرد: با توجه به توأم بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ضرورت دارد که مجریان این انتخابات در شهرستان که بیش از 3 هزار نفر هستند با همکاری و مشارکت و باحوصله و دقت در برگزاری انتخابات اهتمام ورزند.

فرماندار نهاوند در ادامه خطاب به کاربران رایانه بیان داشت: مسئولان فن‌آوری رایانه‌ای انتخابات در ثبت و ضبط آرای ماخوزه در بازه زمانی اخذ رأی و تنظیم صورت‌جلسه پایانی نقش موثر و مهمی دارید لذا به شما که از معتمدین هیئت نظارت هستید توصیه می‌شود که در کمال امانت‌داری و باحوصله و تعامل با دیگر اعضاء شعب به‌ویژه نمایندگان فرماندار برابر شرح وظایف محوله و برابر قوانین انجام‌وظیفه نمایید.

در ادامه جلسه نماینده هیئت نظارت و هیئت اجرایی در خصوص وظایف کاربران رایانه سخنرانی نمودند و پس‌ازآن کلاس توجیهی کاربران رایانه برگزار شد.

همچنین فرماندار نهاوند در جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رأی بخش زرین‌دشت نهاوند گفت: تمامی اعضا شعب به‌عنوان امانت‌دار مردم محسوب می‌شوند و باید در جهت حفظ حق‌الناسی که بر عهده آن‌ها قرار داده‌شده کوشش کنند.

حمیدوند با اشاره به اینکه حیطه فعالیت هیئت اجرایی و هیئت نظارت با یکدیگر متفاوت است عنوان کرد: اما تمام مجریان انتخابات چه هیئت اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی و اعضا شعب اخذ رأی تنها به فکر هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار گزار شدن انتخابات هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ امانت مردم که همان رأی آنان است می‌کنند.

وی از اعضاء شعب اخذ رأی خواست از هرگونه دخل و تصرف در روز انتخابات در شعب اخذ رأی جلوگیری نموده و نسبت به این موضوع هوشیار و حساس باشند.

فرماندار نهاوند گفت: تأکید می‌کنم از ابتدای شروع فعالیت در شعب اخذ رأی با حضور و تائید ناظرین شورای نگهبان صندوق‌ها پلمپ و فعالیت را آغاز نمایید.

وی همچنین با اشاره به حضور نمایندگان کاندیدهای انتخاباتی در شعب اخذ رأی گفت: نمایندگان کاندیدها حق هیچ‌گونه دخالتی در شعب اخذ رأی ندارند و تا شروع شمارش آرا می‌توانند در شعب بمانند.

 

652710

652709

652708

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما