تازه های سایت

کد مطلب: 25905
3. اسفند 1394 - 8:58
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند گفت: با اعلام نظر شورای نگهبان یک کاندیدای دیگر به رقابت‌های انتخاباتی در شهرستان نهاوند بازگشت.

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: با تأیید صلاحیت یک نفر دیگر از کاندیدهای انتخاباتی شهرستان شمار کاندیدهای نهاوند به 18 نفر رسید.

وی اظهار کرد: دیروز شورای محترم نگهبان صلاحیت آقای علیرضا شهبازی را به فرمانداری ارسال نمود و بدین ترتیب تعداد کاندیدهای انتخابات مجلس در شهرستان به 18 نفر رسید.

فرماندار نهاوند افزود: تا قبل از شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دو نفر از داوطلبان نام‌نویسی شده در این شهرستان حوزه انتخابیه خود را به اهواز و کرج منتقل کردند و یک نفر از داوطلبان نام‌نویسی شده در حوزه انتخابیه کرج به این شهرستان انتقال یافت.

 وی بیان داشت: روز گذشته آقای پیمان احمدوند از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده و همچنین حوزه انتخابیه آقای محمدتقی کاویانی از کرج به نهاوند تغییر یافت که با این ترتیب تعداد کاندیدهای شهرستان به 18 نفر رسیده است.

حمیدوند گفت: شهرستان نهاوند دارای 4 بخش است و 147 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما