تازه های سایت

کد مطلب: 25870
1. اسفند 1394 - 12:41
فرماندهان و پرسنل سپاه و نیروی انتظامی نهاوند در جلسه مشترکی بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در آستانه برگزاری انتخابات 7 اسفندماه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران نهاوند و نیروی انتظامی این شهرستان در جلسه مشترکی که در محل سپاه نهاوند برگزار شد آخرین هماهنگی‌ها را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم انجام دادند.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند در این نشست گفت: مجموعه سپاه با تمام توان خود در راستای صیانت از انتخابات و رأی مردم تلاش خواهد کرد و با همکاری نیروی انتظامی محیط امنیتی مناسبی را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف و شورای تأمین شهرستان نهاوند تعامل خوبی با برادران ناجا داریم و وظیفه ما حفظ امنیت انتخابات است و چه کسی از صندوق‌ها بیرون بیایید این نظر و رأی مردم است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم در انتخابات را با مشکل مواجه کنند برخورد می‌کند و در راه برگزاری انتخاباتی سالم با هیچ‌کس تعارف ندارد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1394/12/01/dsc01268.jpg

 

وی گفت: نیروهای سپاه و بسیجیان در راستای تعامل با نیروی انتظامی حرکت می‌کنند و فقط مردم را به حضور حداکثری و رأی به افراد اصلح بر اساس شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب تشویق می‌کند و وارد مصداق نمی‌شود.

در ادامه این نشست سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده نیروی انتظامی نهاوند نیز گفت: نیروی انتظامی با همکاری مجموعه سپاه و بسیج در راستای حفظ امنیت انتخابات تلاش می‌کنند و به حمدالله تاکنون در شهرستان مشکلی وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: در شهرستان نهاوند 147 حوزه و صندوق رأی‌گیری وجود دارد که امنیت آن‌ها با نیروی انتظامی و سپاه است و با همکاری خوبی که داریم امیدواریم همین روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: امیدواریم که کاندیداها و ستادهای انتخاباتی در نهاوند نیز همچنان به قانون عمل کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور و سالم باشیم که در این راستا همه نیروهای انتظامی و سپاه باهم تلاش می‌کنند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا پرسنل نیروی انتظامی و سپاه آخرین هماهنگی‌های امنیتی را با یکدیگر داشته باشند و این جلسات هر سه ماه یک‌بار باهدف تعامل بیشتر این دو نهاد در سپاه و نیروی انتظامی برگزار شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما