تازه های سایت

کد مطلب: 25843
29. بهمن 1394 - 15:16
معاون فرماندار نهاوند گفت: با هماهنگی شهرداری نهاوند و به منظور ساماندهی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هشت نقطه در سطح شهر نهاوند برای این امر در نظر گرفته شده که داوطلبان می توانند در مهلت قانونی تبلیغات از آنجا استفاده نمایند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتی در این مورد گفت: این هشت مرکز از سوی شهرداری نهاوند در نقاط پر تردد شهر در نظر گرفته شده که داوطلبان می توانند پوسترهای خود را روی آن بچسبانند .
وی افزود: بجز در نقاط منظور شده طبق قانون کسی نمی تواند اقدام به نصب عکس یا تراکت روی دیوار و دیگر مراکز عمومی کند و همچنین از نصب هر گونه بنر نیز جلوگیری به عمل می آید.

وی با یاد آوری این نکته که برای رعایت قانون جلساتی نیز در محل فرمانداری با کاندیداها برگزار شده و از آنان خواسته شده که با رعایت قانون فضای جامعه را در جهت دعوت به مشارکت حداکثری هدایت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات نهاوند در رابطه با برپایی ستادهای انتخاباتی کاندیداها گفت: کاندیداها در سطح شهر می توانند اقدام به برپایی دو ستاد انتخاباتی یکی برای برادران و یکی هم برای خواهران نمایند و در صورتی که یکی از انها بخواهد به شکل مختلط اداره شود از فعالیت آن جلوگیری می شود.

وی با یاد آوری ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از کاندیداها خواست در راستای معرفی برنامه های خود تلاش نموده و با رعایت اخلاق انتخاباتی از تخریب سایر رقبا پرهیز کنند.

تبلیغات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صبح روز پنجشنبه 29 بهمن همزمان در سراسر کشور آغاز و تا ششم اسفندماه یعنی 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه می یابد .

در شهرستان نهاوند 17 نفر از مجموع 29 نفر نام نویسی شده در انتخابات که صلاحیت آنها احراز شده برای کسب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر رقابت می کنند و به مدت یک هفته برای معرفی برنامه های خود به تبلیغات می پردازند .

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
به منظور اخذ آراء مردم در روز هفتم اسفند 146 شعبه اخذ رای در سطح شهر و مراکز بخشهای چهارگانه نهاوند منظور شده است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در سراسر کشور در روز جمعه هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما