تازه های سایت

کد مطلب: 25827
28. بهمن 1394 - 9:28
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: 140 هزار نفر در نهاوند واجد شرایط رأی دادن هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جمع اعضای ستاد انتخابات نهاوند با اشاره به اینکه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در این شهرستان مهیا شده است، اظهار کرد: انتخابات خون تازه را در رگ و جان مردم جامعه جاری می‌کند و موجب نشاط و بالندگی و امیدواری می‎شود.

وی با بیان اینکه همه باید به مرّ قانون عمل کنیم، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان قانونی جامع و کامل همه شرایط و ضوابط اجرایی و قانونی در کشور را توضیح داده است، بنابراین همگان موظف به رعایت قانون در همه امور هستیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه کاندیداها باید در رعایت قانون بیشتر از دیگران دغدغه داشته باشند، افزود: رعایت موارد قانونی در انتخابات برای همه افراد به ویژه کاندیداها ضرورت دارد.

وی افزود: کاندیداها باید رقابت را به رفاقت تبدیل کنند، چراکه اگر هدف حضور در میدان انتخابات برای رضای خدا و کسب رضایت مردم باشد کاندیداها با هم برادر خواهند بود.

حمیدوند با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو بسیار حساس است، گفت: باید در انتخاب فرد یا افراد اصلح نهایت دقت را به کار بگیریم، چراکه اگر زمام قانون‌گذاری به دست افراد کاردان و مومن به مبانی نظام و انقلاب بیفتد آینده نظام تضمین شده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از انتخابات در نهاوند 4 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی فعال خواهند بود، از برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای کاندیداهای این دوره انتخابات مجلس در نهاوند خبر داد.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد تخلف یا بی‌قانونی انتخاباتی در نهاوند گزارش نشده است، افزود: کاندیداها و اطرافیان آنها باید به مرّ قانون عمل کنند که در غیر این صورت با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی خارج از نوبت به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.

وی گفت: در این زمینه به دستور رئیس دادگستری اقدام به تشکیل شعبه‌ ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خواهد شد که تا پایان انتخابات و معرفی نماینده قانونی نهاوند؛ این شعبه شبانه‎روز فعال خواهد بود./خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما