تازه های سایت

کد مطلب: 25818
27. بهمن 1394 - 8:15
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: همه داوطلبان انتخابات شهرستان نهاوند قانون را اجرا کنند و در حفظ آرامش و همدلی جامعه گام بردارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه مشترک هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی با کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند گفت: از 25 مرحله انتخابات 23 مرحله آن به شکل رایانه‌ای صورت می‌گیرد و خوشبختانه شهرستان نهاوند رتبه اول را در این بخش در کشور به خود اختصاص داد

وی اظهار کرد: هیئت اجرایی انتخابات از بین 30 معتمد شهر انتخاب شدند و این هیئت برگزارکننده انتخابات هستند.

فرماندار نهاوند افزود: پیش از برگزاری انتخابات کلاس‌های آموزشی لازم برای نمایندگان فرماندار، اعضاء شعب، بازرسان و کاربران رایانه برگزار می‌شود تا عوامل اجرایی صندوق‌های آرا با اطلاعات و آموزش کافی به برگزاری انتخابات بپردازند.

وی بیان داشت: هیچ‌یک از ادارات و نهادهای دولتی حق دخالت و حمایت از کاندیدهای انتخاباتی را با وسایل و امکانات دولتی را ندارند و در صورت مشاهده قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حمیدوند با تقدیر از کاندیدهای انتخاباتی گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تخریب کاندیدها از سوی یکدیگر نشده و از آنان خواست برای اهداف متعالی حضورداشته باشند و در حفظ آرامش جامعه و همدلی مردم گام بردارند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند اظهار کرد: کاندیدهای انتخاباتی می‌توانند معتمدین خود را برای حضور در شعب اخذ رأی مشخص کنند و معتمدین کاندیدها می‌تواند به‌عنوان نماینده شما بر صحت انتخابات نظارت کنند و هرگونه بحثی را با نمایندگان فرماندار در میان بگذارند اما در اجرا و برگزاری انتخابات نمی‌توانند دخالتی در شعب داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قانون برای هر کاندیدهای انتخاباتی یک ستاد در نظر گرفته است؛ بیان کرد: دولت و مجموعه ستاد انتخابات جهت کمک به کاندیدها دو ستاد یکی برای برادران و دیگری برای خواهران را در نظر گرفته است.

حمیدوند از کاندیدهای انتخاباتی درخواست کرد ستادهای انتخاباتی خود را برای جلوگیری از هرگونه برخوردی طوری در نظر بگیرند که فاصله مناسبی با سایر ستادها داشته باشند.

فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه با اعلام نحوه تبلیغاتی محیطی در ایام تبلیغات گفت: از نصب تراکت تبلیغاتی در مکان‌های به‌جز اماکنی که توسط شهرداری مشخص‌شده خلاف قانون است و در صورت شکایت افراد با متخلفان برخورد خواهد شد همچنین نصب تراکت و عکس کاندیدها بر روی خودروها ممنون و در صورت مشاهده وسیله نقلیه اعمال قانون خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما