تازه های سایت

کد مطلب: 25756
23. بهمن 1394 - 14:57
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند خواستار اختصاص صددرصدی زکات به محرومان این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی از اجرای جمع‌آوری زکات در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: بیشتر تلاش شورای زکات بر مصرف زکات به نفع محرومین و نیازمندان شهرستان خواهد بود.

وی افزود: جا دارد صددرصد زکات به مصرف معیشت محرومین و کمک به نیازمندان برسد و از هزینه آن در سایر بخش‌ها خودداری شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند، اجرایی شدن مصوبات زکات را امری مهم قلمداد کرد و از برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت‌های کارآموزی مرکز نیکوکاری حضرت مهدی (عج) شهر «برزول» با مشارکت معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد نهاوند خبر داد.

وی در بازدید از مرکز نیکوکاری شهر برزول فعالیت‌های این مرکز را تشریح کرد و گفت: این مرکز از سال گذشته افتتاح شده و در طول مدت فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای را به نیازمندان از قبیل ارائه کمک‎‌معیشت، رفع مشکلات درمانی، تأمین جهیزیه و سایر خدمات ارائه کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: یکی از خدمات این مرکز آموزش فرش‌بافی به صورت حرفه‌ای با مشارکت واحد خودکفایی و اشتغال کمیته امداد شهرستان نهاوند برای 15 نفر از خواهران کارآموز است که به مدت سه ماه در محل مهدیه شهر برزول با این حرفه آشنا شده و دارهای قالی خود را برای ادامه کار به منازل منتقل کرده‌اند.

وی در پایان از تعامل خوب این مرکز قدردانی کرد و افزود: این تعاملات در سایر مساجد و مراکز نیز ادامه یابد تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه کنیم./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما