تازه های سایت

کد مطلب: 25723
22. بهمن 1394 - 11:57
مراسم سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) با حضور پرشور مردم همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

براساس این گزارش مردم تهران نیز از ساعات اولیه صبح به منظور شرکت در این مراسم به خیابان‌ها آمده و از مسیرهای دهگانه به سمت میدان آزادی در حرکتند. پیش بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر برج آزادی که سالهاست با فرهنگ انقلاب پیوند خورده است و همواره انتقای همدلی‌های مردم در مقاطع مختلف بوده، پذیرای مردم انقلابی‌ای خواهد بود که هیچگاه صحنه‌های حساس را حضور با بصیرت خود خالی نگذاشته و همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده‌اند.

طی روزهای گذشته شخصیت‌های سیاسی و مقام‌های لشکری و کشوری نیز اعلام آمادگی کردند تا دوشادوش مردم وفادار و انقلابی تابلوی زیبایی از ایثار و فداکاری را به ترسیم در آورند.

در تمامی مراکز استان‌هایی که مراسم راهپیمایی آنها با اذان ظهر به اتمام می‌رسد، تمهیدات لازم برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر اندیشیده شده است.

 

پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس زیر پای راهپیمایان تهرانی

راهپیمایان تهرانی که از ساعات اولیه صبح امروز در مسیرهای تعیین شده یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند با پیاده روی بر روی پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس انزجار و بی‌اعتمادی خود را از سیاست‌ها و اقدامات سلطه‌جویانانه و ددمنشانه این کشورها نشان دادند.

برخی راهپیمایان نیز پرچم هاتی امریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.

 

راهپیمایان تهرانی به جنگ داعش رفتند

راهپیمایان تهرانی دست‌نوشته‌هایی مربوط به انتخابات در دست داشته و از حضور گسترده خود در عرصه انتخابات سخن می‌گویند.

در حاشیه این راهپیمایی جمعی از هموطنانمان که از حوالی خیابان توحید به جمع راهپیمایان پیوستند ضمن پوشیدن کفن تأکید کردند حاضرند برای جنگ با داعش به سوریه و عراق اعزام شوند.

راهپیمایان تهرانی همچنین با سر دادن شعار «مرگ بر داعش» تأکید کردند که تمام جهان اسلام دشمن داعش است.

 

نمایشگاهی از تفسیر سوره اسراء برای تحلیل دلایل کمک ایران به محور مقاومت

تنی چند از شهروندان تهرانی به صورت خودجوش نمایشگاهی را برگزار کردند که در آن سوره اسراء را تفسیر کرده و با توجه به تفسیر سوره اسراء تحلیل کردند که ایران چرا باید به محور مقاومت کمک کند.

همچنین بر این اساس شهروندان تهرانی چالش‌های استکبار و صهیونیسم و قدرت انقلاب اسلامی را بررسی و تحلیل کردند.

در حاشیه راهپیمایی امروز مردم تهران خانه شهریاران جوان منطقه 16 با پخش کردن بنر بزرگی بر روی زمین از جوانان تهرانی خواست تا جملاتی را در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی یادداشت کنند که جوانان ایرانی جملاتی مانند «لبیک یا خامنه‌ای» و «مرگ بر آمریکا» را در این بنر حک کردند.

 

حضور پررنگ خبرنگاران خارجی در جمع راهپیمایان

تعداد زیادی از خبرنگاران خارجی علاوه بر استقرا در جایگاه با حضور در جمع راهیمایان اقدام به تهیه گزارش می‌کنند.

از مجموع ٣٦٥ نماینده رسانه خارجی، ٢١٤ نماینده از ٨٤ رسانه خارجی، با حضور در راهپیمایی به صورت مستقیم و ١٥١ رسانه از طریق برنامه‌های پخش زنده صدا و سیما، مراسم را پوشش می دهند.

شبکه‌های تلویزیونی ان اچ کی ژاپن، راشا٢٤ روسیه، کانال٥ فرانسه، ان او اس هلند، سی سی تی وی چین، روسی الیوم روسیه، یورونیوز فرانسه، الجزیره قطر، المنار و المیادین لبنان، الکوت کویت، تی آرتی ترکیه، زد دی اف آلمان، سی ان ان آمریکا، ای آر بی آلمان، الاتجاه عراق و فونیکس چین از جمله شبکه های تلویزیونی هستند که مراسم یوم الله ٢٢ بهمن را پوشش خواهند داد.

جمهوری آذربایجان، اسپانیا، ایتالیا، افغانستان، آلمان، امارات، امریکا، انگلستان، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، سوریه، عراق، فرانسه، فلسطین، قطر، کویت، لبنان، ‌لوگزامبورگ، سوئیس و هلند کشورهایی هستند که رسانه های آنها اخبار راهپیمایی به ویژه سخنرانی رئیس جمهوری را به شکل مستقیم به جهان منعکس می کنند.

 

شعار دانش‌آموزان دبستانی در حمایت از مدافعان حرم

جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی دقایقی پیش که از میدان توحید به خیل عظیم راهپیمایان 22 بهمن پیوستند، با در دست داشتن پرچم‌های سوریه و لبنان به حمایت از شهدای مدافع حرم شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

گفتنی است این راهپیمایی تا میدان آزادی ادامه خواهد داشت.

 

سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی صبح امروز 22 بهمن حضور یافت+ عکس

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن به خیل راهپیمایان تهرانی پیوست.

 

تست رایگان سلامت در مسیر راهپیمایی

در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، شرکت مترو با دایر کردن یک ایستگاه نبش پل کالج، ایستگاه سلامت صلواتی دایر کرده است.

در این ایستگاه قند خون و فشار خون راهپیمایان 22 بهمن تست می‌شود.

 

خبر تکمیل می‌شود/

دیدگاه شما