تازه های سایت

کد مطلب: 25720
22. بهمن 1394 - 1:34
درآخرین روز از دهه مبارک فجر استاندار همدان با حضور در شهرستان نهاوند چندین طرح عمرانی و خدماتی را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در آخرین روز از دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان نهاوند چندین طرح عمرانی،خدماتی و کشاورزی در بخش خزل نهاوند را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

استاندار همدان در بدو ورود به شهر فیروزان با استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند روبرو شد و سپس با حضور در گلزار شهدای شهر فیروزان با اهدای گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

 

638932

 

افتتاح مدرسه استثنایی مطهره بخش خزل اولین طرحی بود که توسط استاندار به بهره برداری رسید که با اعتبار 750 میلیون تومان و با زیربنای 495 متر مربع در شهر فیروزان ساخته شده است.

 

638931

 

گازرسانی به  14روستا در نهاوند که به نمایندگی از انها استاندار همدان در روستای داریاب یکی از این طرح ها را افتتاح کرد.

این طرح ها با اعتبار 3.3 میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید و 600 خانوار را زیر پوشش قرار می‌دهد و برای این کار 8کیلومتر خط لوله  روستایی احداث شده است که در این مراسم اعلام شد که گازرسانی به 20 روستای شهرستان نهاوند نیز در دست اقدام است.

 

638933

 

تاکنون 96.3 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند که تا سال آینده کل روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

حضوردر مراسم جشن انقلاب شهر فیروزان که با حضور مردم در مسجد جامع این شهر برگزار می شد برنامه بعدی استاندار همدان بود.

نیکبخت در این مراسم با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن برای همگان پیام دارد، گفت: پیام اجتماعات سیاسی مذهبی ایران اسلامی حاکی از حمایت مردم و محبوبیت نظام را دارد.

 

638935

638936

 

وی اظهار کرد:  امروز نیز افرادی در داخل و خارج از کشور ذره‌بین‌ها و دوربین‌های خود را برای رصد دو امر سیاسی و مهم ایران اسلامی به دست دارند و بر تک‌تک مردم غیور ایران اسلامی زوم کرده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به تعهد و حمایت مردم از انقلاب، گفت: همین تعهدها و پایبندی‌ها باعث شد که حکومت جمهوری اسلامی ایران باگذشت ۳۷ سال از انقلاب و باوجود سنگ‌اندازی‌های دشمنان داخلی و خارجی یک وجب از این کیان را از دست ندهد.

افتتاح روشنایی 7نقطه پر حادثه شهرستان نهاوند در محور نهاوند به کرمانشاه پروزه بعدی بود که توسط استاندار به بهره برداری رسید.

این نقاط شامل روستاهای کفراش، دهفول، برزول ، کهریز صلاح الدین، کهریز سلیم ، شهرک ، شریف آباد، طائمه، گوشه و همچنین سه راهی شعبان تا پاسگاه قلعه قباد است؛ که شامل 96 پایه و چراغ به طول بیش از 3 کیلومتر با اعتبار 750 میلیون تومان است.

 

638937

 

آخرین طرحی که امروز توسط نیکبخت در نهاوند عملیات احداث ان شروع شد؛ کلنگ زنی گلخانه 20 هکتاری در روستای فهرومند نهاوند بود.

 

638938

 

این طرح قابلیت اشتغال‌زایی برای ۲۲۰ نفر و تولید سالانه ۱۸ میلیون شاخه بریده گل رز و سه هزار و ۵۰۰ تن سیب‌زمینی و صیفی را دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما