تازه های سایت

کد مطلب: 25714
21. بهمن 1394 - 9:30
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: از محل پرداخت تشویقی زکات مسجد روستای طائمه از توابع شهرستان نهاوند بااعتبار 200 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی در مراسم افتتاح مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای طائمه شهرستان نهاوند گفت: کشاورزان این شهرستان همه‌ساله با توجه به محصولی که دارند در پرداخت امر زکات پیشگام هستند.

وی اظهار کرد: پرداخت زکات یکی از فرایض دینی ما است که با پرداخت کردن آن می‌توان از به افراد نیازمند کمک کرد و باعث محرومیت‌زدایی در مناطق محروم می‌شود.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: امسال کشاورزان نهاوند تاکنون بیش از 600 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند که بخشی از این مبلغ پرداختی در قالب طرح‌های تشویقی صرف پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود.

 

 

وی بیان داشت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند 31 پروژه روستایی مانند احداث مسجد، پل، مدرسه و طرح‌های دیگری از محل طرح تشویقی زکات در این شهرستان در حال اقدام است.

کاویانی گفت: مردم خیر روستای طائمه نهاوند نیز با بهره‌مندی از طرح تشویقی زکات توانستند مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا را احداث کنند.

وی اظهار کرد: این مسجد با زیربنای ۴۸۰ مترمربع از محل جمع‌آوری زکات اهالی روستا و بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان ساخته‌شده است و اهالی روستا در عملیات ساخت آن همگی تلاش کردند.

 

637108

 

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: زمین مسجد نیز توسط یکی از اهالی روستا به‌صورت کاملاً رایگان جهت احداث مسجد اهدا شد و درکل مردم این روستا بسیار همکاری داشتند.

وی در پایان گفت: با توجه به برکات پرداخت زکات باید در بین کشاورزان در این مورد فرهنگ‌سازی شود تا با پرداخت زکات ما بتوانیم پروژه‌های عام‌المنفعه دیگری را نیز در روستاهای نهاوند اجرا کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما