تازه های سایت

کد مطلب: 25672
19. بهمن 1394 - 12:41
فرماندار نهاوند گفت: پایگاه انتقال خون شهرستان نهاوند بااعتباری بالغ‌بر 120 میلیون تومان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در مراسم افتتاح پایگاه انتقال خون شهرستان نهاوند گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات نظام به مردم است و وظیفه ما خدمت با تمام وجود برای مردم است.

وی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال 33 طرح بااعتباری بالغ‌بر 18 میلیارد تومان در زمینه‌های کشاورزی، خدماتی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که می‌تواند روند توسعه شهرستان را شتاب ببخشد.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند تاکنون مکانی برای پایگاه انتقال خون نداشته است امروز ساختمان موقت پایگاه انتقال خون در نهاوند به بهره‌برداری رسید و تا زمان احداث ساختمان اصلی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

633643

 

وی بیان داشت: پایگاه انتقال خون شهرستان نهاوند بااعتباری بالغ‌بر 120 میلیون تومان که برای تأمین تجهیزات موردنیاز هزینه شده است، به بهره‌برداری رسید.

حمیدوند گفت: با افتتاح موقت ساختمان انتقال خون تا زمان احداث ساختمان اصلی آن مقداری از مشکلات اهداء خون در نهاوند برطرف می‌شود تا در آینده سومین پایگاه ثابت انتقال خون استان همدان را در نهاوند راه‌اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر تعداد مراجعین و متقاضیان اهدای خون در نهاوند افزایش پیداکرده است به‌طوری‌که برنامه اهدای خون ماهی یک‌بار جوابگوی متقاضیان نبود.

 

633646

 

فرماندار نهاوند افزود: پایگاه جدید انتقال خون نهاوند دارای 7 تخت است که از این تعداد، 6 تخت ویژه آقایان و یک‌تخت ویژه خانم‌ها بوده و در هفته به مدت دو روز کار دریافت خون از داوطلبان را انجام می‌دهد.

وی بابیان اینکه شهرستان نهاوند رتبه اول اهدای خون را در میان پایگاه‌های سیار در استان همدان به خود اختصاص داده است؛ گفت: ساختمان قدیم اداره تعاون شهرستان نهاوند برای ساختمان ثابت انتقال خون در نظر گرفته شد و تجهیزات لازم نیز برای این مرکز خریداری‌شده است و با افتتاح امروز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما