تازه های سایت

کد مطلب: 25668
19. بهمن 1394 - 9:55
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: همه محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان نهاوند باز است و در گردنه گاماسیاب برف و کولاک شدید گزارش‌شده است.

عمید الوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: براثر بارش شدید برف از صبح امروز در شهرستان نهاوند اکیپ‌های برف‌روب این اداره در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر چند اکیپ برف‌روب در حال باز کردن محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند هستند و سطح جاده‌ها نیز نمک‌پاشی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند افزود: در حال حاضر همه محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان نهاوند باز هستند و تردد در انها جریان دارد ولی رانندگان محترم با توجه به بارش‌های امروز باید بااحتیاط رانندگی کنند.

وی بیان داشت: هم‌اکنون در گردنه گاماسیاب نهاوند برف و کولاک شدید گزارش‌شده است و اکیپ برف‌روب راهدارخانه گرین نهاوند با 7 دستگاه ماشین تردد در این محور را برقرار کرده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

الوند گفت: با توجه به کولاک شدید در این محور تردد در این محور با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان باید در این مسیر بااحتیاط رانندگی کنند.

وی عنوان کرد: یک اکیپ راهداری نیز در محور اصلی نهاوند به فیروزان مستقر است و با عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی تردد ر این مسیر را برقرار کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند افزود: با توجه به اینکه اولویت اصلی، باز کردن محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان نهاوند است بعدازاین اقدام سریعاً نسبت به بازگشایی جاده‌های روستایی اقدام می‌شود و در حال حاضر این کار شروع‌شده است.

وی گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح معابر از همه رانندگان درخواست داریم که نکات ایمنی را رعایت کنند و برای تردد در مسیرهای کوهستانی شهرستان نهاوند تجهیزات زمستانی را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما