تازه های سایت

کد مطلب: 25614
16. بهمن 1394 - 14:13
امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ضد استکباری 22 بهمن و انتخابات مهم 7 اسفندماه نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کنند و آن‌ها را بازهم ناامید می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند در مصلا این شهرستان گفت: مردم ایران اسلامی در دهه مبارک فجر به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به حکومت طاغوت پایان دادند و مردم را از زیر ظلم و جور ستم‌شاهی نجات دادند.

وی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار مهمی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و پیروزی ملت ایران را به الگویی برای ملت‌های منطقه تبدیل کرد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه ما حضور حداکثری در همه عرصه‌های انقلاب است چون این انقلاب متعلق به خود مردم است و خود مردم هم باید در حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های آن پیش‌قدم باشند.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای گفتمان ولایت‌فقیه است که اعتقاد مردم به این اصل مهم در زمان بروز مشکلات باعث سربلندی و عزت ملت ایران شده است.

مغیثی گفت: در روزهای آینده اتفاقات بسیار مهمی را پیش روداریم که همه باید به‌فرمان رهبر انقلاب لبیک بگوییم و در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن و پس‌ازآن در انتخابات اسفندماه حضور پرشوری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای کم کردن حضور مردم در این دو عرصه نقشه‌های زیادی کشیده‌اند ولی به امید خدا مردم ایران اسلامی بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب نشان می‌دهند و آن‌ها را ناامید می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه باید در انتخابات هوشیار باشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم و با حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه افرادی انقلابی و اصلح را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بفرستیم.

وی بیان داشت: حضور پرشور مردم در روز 5 شنبه در راهپیمایی 22 بهمن نیز یکی از عرصه‌های حساس پیش رو است و مردم نیز باید این حساسیت را درک کند چون دشمنان انقلاب به فکر فرصت هستند تا نقشه‌های خود را اجرایی کنند.

مغیثی گفت: امروز نیاز کشور حفظ وحدت و یکپارچگی است و همه باید با عمل به فرامین مقام معظم رهبری دشمنان انقلاب را مانند گذشته ناامید کنیم و راه انقلاب را باقدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما