تازه های سایت

کد مطلب: 25561
13. بهمن 1394 - 15:39
فرماندار نهاوند گفت: پایان سال جشن اتمام گازرسانی به روستاهای نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت این است که سطح خدمات خود را تا محروم‌ترین مناطق در روستاها گسترانیده است، اظهار کرد: مردم با تمام وجود در راه دفاع از آرمان‎های انقلاب تلاش کرده‌اند، بنابراین مسئولان باید هرچه در توان دارند برای خدمت‎رسانی به مردم تلاش کنند.

وی به خدمات‌رسانی در بخش گاز، آب شرب و برق و مخابرات اشاره کرد و با اشاره به برگزاری جشن اتمام گازرسانی به شهرهای نهاوند، برزول، گیان و فیروزان و 169 روستای این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: نهاوند به عنوان نخستین شهرستان در استان‌های غربی کشور امسال این جشن را برگزار می‌کند و مفتخر است صد درصد جمعیت روستانشین و شهرنشین آن از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: در سال جاری عملیات گازرسانی به 22 روستای نهاوند در بخش‌های چهارگانه زرین‌دشت، خزل، مرکزی و گیان شروع شده و در دهه فجر عملیات گازرسانی به 14 روستای این شهرستان آغاز می‌شود.

حمیدوند با بیان اینکه تا پایان سال نیز هشت روستای باقیمانده گازرسانی می‌شوند، گفت: هم اکنون در نهاوند 58 هزار مشترک گاز خانگی وجود دارد که عمده مصرف گاز را صنایع تولیدی از جمله کارخانه سیمان نهاوند دارند.

وی مصرف روزانه گاز در نهاوند را حدود یک‌میلیون و 100 هزار مترمکعب در روز دانست و ادامه داد: با فرهنگ‌سازی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی توسط مربیان مجرب به ویژه در سطح مدارس و مساجد، به دنبال کاهش مصرف هستیم.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان سخنانش گفت: امسال با 4 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی به 22 روستای نهاوند در حال انجام است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما