تازه های سایت

کد مطلب: 25514
11. بهمن 1394 - 11:30
رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهاوند:
راه‌اندازی مرکز MRI بیمارستان علیمرادیان نهاوند در حال پیگیری است
رئیس شبکه بهداشت شهرستان نهاوند بابیان اینکه وضعیت تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان مطلوب است، گفت: راه‌اندازی بخش جراحی مغز و مرکز MRI این بیمارستان در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلال‌الدین امیری بابیان اینکه در یک سال و نیم اخیر افزون ‌بر ۲ میلیارد تومان تجهیزات با ارز دولتی برای بهبود زیرساخت‌های بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان خریداری‌شده است، گفت: ارزش واقعی تجهیزات خریداری‌شده افزون بر ۷ میلیارد تومان بوده که این نشان از عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان است.

وی از ایجاد و راه‌اندازی بخش جراحی مغز به همراه MRI در شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای توسعه و ساخت بلوک‌های زایمانی در شهرستان به بیمارستان اختصاص داده‌شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت پروژه کلینیک ویژه تخصصی در محل دانشکده پیراپزشکی شهرستان نهاوند کلید خورده که با همدلی و همراهی مسئولین تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: امروز مشکل شهرستان در بخش نرم‌افزاری است که فضای کار را برای پزشکان و پرستاران سخت و خسته‌کننده کرده است.

امیری عنوان کرد: در زمینه تجهیز خوابگاه پرستاران هیچ مشکلی نداریم ولی آنچه خلأ ایجاد کرده، نبود فضای فیزیکی مناسب برای آن‌ها است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: تا پایان اسفندماه سال جاری دستگاه ماموگرافی وارد بیمارستان شهرستان شده و راه‌اندازی می‌شود.

جلال‌الدین امیری با بیان اینکه زمینه‌سازی برای ارتقاء سطح تاب و تحمل مردم نهاوند به عهده مسئولین فرهنگی شهرستان و مطبوعات است، افزود: این امر موجب ماندگاری و حضور پزشکان و پرستاران متخصص، متعهد و کار بلد در شهرستان می‌شود./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما