تازه های سایت

کد مطلب: 25488
9. بهمن 1394 - 12:49
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 800 میلیون ریال زکات برای محرومان و پروژه‌های عام‌المنفعه در شهرستان نهاوند جمع‌آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی با بیان اینکه یک‌هزار و 228 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد شهرستان نهاوند هستند، اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 21 دانش‌آموز و 207 دانشجو از امکانات این نهاد بهره می‎گیرند.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان نهاوند در چهار سرفصل مختلف خدماتی از جمله کلاس‎های تقویتی، هزینه‌های ایاب و ذهاب، پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس، سرکشی به مدارس این دانش‌آموزان و تعیین رابط در مدارس به این دانش‌آموزان خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند تاکید کرد: دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد نیز از حمایت‎‌های این نهاد که شامل پرداخت هزینه‌‎های تحصیلی و پرداخت شهریه دانشجویان است بهره‌مند می‌شوند و دانشجویانی که در دانشگاه‌های شهرهای دیگر پذیرفته می‌شوند به کمیته امداد همان شهر معرفی شده و حمایت می‌شوند.

وی در ادامه به برگزاری کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد نهاوند اشاره کرد و افزود: کمیته امداد نهاوند با برگزاری کانون‌های فرهنگی و تربیتی در ایام مختلف سال برای دانش‌آموزان زیر پوشش برنامه‌هایی از قبیل کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، کلاس‌های عقیدتی، قرآنی، مشاوره و برنامه‌های ورزشی را ارائه می‌کند.

کاویانی ادامه داد: در سال جاری 330 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش در این کلاس‌ها شرکت کردند و 56 نفر نیز در اردوهای سراسری شرکت کردند.

وی در ادامه به برنامه‌های آموزش خانواده‎های زیر پوشش اشاره کرد و گفت: در سال جاری یک‌هزار و 527 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد تحت آموزش خاص خانواده‌ها قرار گرفته‌اند که به صورت گروهی، دیداری و شنیداری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان نهاوند در سرفصل‌هایی مثل آموزش عقاید و احکام، بهداشت روانی و بهداشت فردی نیز به خانواده‌های زیر پوشش آموزش می‌دهد.

وی در ادامه به میزان زکات جمع‌آوری شده در سال جاری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 800 میلیون ریال زکات برای محرومان و پروژه‌های عام‌المنفعه در شهرستان نهاوند جمع‌آوری شده است که یکی از این پروژه‌ها مسجد روستای طائمه شهرستان است.

کاویانی گفت: مسجد روستای طائمه یکی از پروژه‌های عام‎المنفعه‌ای است که با کمک خیرین و تشویقی زکات در زمینی به مساحت 450 متر مربع احداث شده و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما