تازه های سایت

کد مطلب: 25452
7. بهمن 1394 - 10:08
گزیده‌ای از سخنان گهربار حضرت امام خمینی (ره) پیرامون انتخابات
تویی که خودت را کاندیدای انتخابات کردی قدرت این را داری که برای کشورت درست خدمت بکنی؟+ فیلم
امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود پیرامون انتخابات سؤالات بسیار مهمی از کاندیداها، حامیان آن‌ها و کسانی که تبلیغ می‌کنند مطرح می‌کند که پاسخ این سؤال‌ها معیارهای بسیار مناسبی برای گزینش اصلح است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حضرت امام خمینی (ره) همواره به حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند و شرکت در انتخابات را تکلیف می‌داند و توصیه‌های ارزشمندی را به کاندیداها و عوامل دخیل در انتخابات دارند.

ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود سؤالات بسیار مهمی را پیرامون وظیفه عوامل فعال در انتخابات مطرح می‌کنند که جواب هریک از این سؤالات معیار مناسبی برای انتخاب و گزینش اصلح است و راه را برای همه ما نمایان می‌سازد.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این سخنرانی می‌فرمایند: آن‌کسی که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند و کاندیدا شود؛ آن‌کسی که کاندیدا می‌کند کسی را، آن‌کسی که فعالیت انتخاباتی می‌کند و آن‌کسی که تبلیغ می‌کند برای خودش یا غیر؛ این آزمایشش همان‌جا است.

تویی که خودت را کاندیدای انتخابات کردی قدرت این را داری که برای کشورت درست خدمت بکنی و قدرت خودت را بالاتر از دیگران میدانی؟

تویی که دیگری را کاندیدا می‌کنی دیگران را که غیرازاین هستند لایق نمی‌دانی، این را لایق‌تر و احسن میدانی؟

تویی که فعالیت و تبلیغ می‌کنی برای انتخابات، تبلیغ خودت را می‌کنی یا تبلیغ برای اسلام می‌کنی؟

آیا من که می‌خواهم کسی را انتخاب کنم اگر یک نفر دیگری از او بهتر بود لکن ارتباط با من نداشت بلکه با من دلخوری هم داشت آیا او را کاندیدا می‌کردم؟

اگر او را کاندیدا کرد معلوم می‌شود که این برای خدا کار می‌کند و کار با خودش ندارد و اگر این‌طور نشد بداند که مسئله مسئله شیطانی است.

 

دانلود کنید

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما