تازه های سایت

کد مطلب: 25358
3. بهمن 1394 - 12:42
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای هوا در استان همدان کاهش خواهد یافت، گفت: این هفته شاهد بارش برف و باران در استان همدان هستیم.
به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج بابیان اینکه تا اواسط این هفته شاهد بارش باران و برف در استان همدان خواهیم بود، اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان نیمه‌ابری تا ابری است.

وی در ادامه سخنانش از بارش باران و برف در برخی ساعات امروز در استان همدان خبر داد و گفت: هوای استان گاهی مه‌آلود بوده و این وضعیت تا اواسط این هفته ادامه دارد.

پیرتاج با اشاره به کاهش دمای هوا در استان افزود: دمای هوا در استان همدان بین دو تا شش درجه کاهش می‌یابد و با وزش باد همراه خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان بیان داشت: دمای هوای همدان در شب گذشته دو درجه بالای صفر بود و سردترین نقطه قهاوند با یک درجه زیر صفر گزارش‌شده است.

پیرتاج با اشاره به اینکه گرم‌ترین نقطه استان همدان نهاوند بادمای ۱۵ درجه بالای صفر بوده است، اظهار داشت: میزان بارش‌های شب گذشته تاکنون در همدان چهار میلی‌متر، ملایر ۱۲ میلی‌متر و نهاوند ۱۷ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش در شهرستان تویسرکان را ۱۶ میلی‌متر عنوان کرد و بیان داشت: میزان بارش‌ها در شهرستان بهار ۳ میلی‌متر، اسدآباد ۸ میلی‌متر و فامنین و قهاوند و کبودرآهنگ یک میلی‌متر گزارش‌شده است. /مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما