تازه های سایت

کد مطلب: 25322
1. بهمن 1394 - 10:35
معاون فرماندار نهاوند گفت: خبرنگاران باید مستقل باشند و هیچ‌کدام از مسئولان ادارات دولتی در نهاوند حق ندارند خبرنگار را محدود کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: خبرنگاران به‌عنوان چشم بیدار و زبان گویای جامعه باید واقعیات جامعه را انعکاس دهند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در کنار انعکاس اخبار باید انتقاد نیز داشته باشند و با پیگیری مطالبات مردم زمینه اصلاح امور را فراهم کنند.

معاون فرماندار نهاوند افزود: خبرنگاران به‌عنوان رابط بین مردم و مسئولان نقش مهمی در انتقال مشکلات مردم به مسئولان دارند و مسئولان نیز وظیفه‌دارند مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: خبرنگاران باید مستقل باشند و وامدار کسی نباشند و اصلاً ازنظر فرمانداری نهاوند پذیرفته نیست که خبرنگاران را محدود کنند.

سلامتی گفت: روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نهاوند در چهارچوب قانون حق ندارند خبرنگار را محدود کنند و نباید خبرنگار را تحت‌فشار قرار دهند.

وی عنوان کرد: البته خبرنگاران در انعکاس رویدادها باید به مسائل امنیتی و رعایت نکات جانبی توجه کنند ولی در کل نباید به خاطر انتشار و انعکاس اخبار کاستی‌ها خبرنگار محدود شود.

معاون فرماندار نهاوند افزود: اگر در اداره به‌صورت غیرقانونی به خبرنگاری فشار وارد شد این مورد را حتماً به فرمانداری نهاوند خبر دهید و مطمئن باشید که فرمانداری همیشه حامی خبرنگاران است.

وی گفت: اقدامات خوبی که انجام می‌شود باید به‌وسیله خبرنگاران گفته شود و در کنار این موضوع باید نقد سازنده هم باشد چون این رویه است که جامعه را روبه‌جلو حرکت می‌دهد.

سلامتی در پایان اظهار کرد: نباید بین خبرنگاران و مطبوعات مخالف و منتقد با مطبوعات حامی و مستقل هیچ‌گونه تبعیضی قائل شد و برنامه ما نیز بر این اساس است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما