تازه های سایت

کد مطلب: 25321
1. بهمن 1394 - 9:13
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دهه فجر امسال 53 پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه در دهه فجر 53 پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود، اظهار کرد: طبق لیست ابلاغی از استانداری در دهه فجر، 53 پروژه در نهاوند به بهره‌برداری می‎رسد در صورتی که ادارات شهرستان نهاوند تعداد پروژه‎هایی را که می‎خواهند در دهه فجر افتتاح و کلنگ‎زنی شود 33 پروژه با اعتبار 14 میلیارد و 127 میلیون تومان اعلام کرده‎اند.

وی گفت: تعدادی از ادارات شهرستان از پروژه‎های قابل افتتاح که در لیست استانداری است اطلاعی ندارند.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: ادارات شهرستان نهاوند موظف هستند طی 24 ساعت آینده لیست پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی را به فرمانداری شهرستان ابلاغ کنند و آمار خود را با استانداری تطبیق دهند تا دوگانگی لیست پروژه‌ها از بین برود.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد شامل پروژه‌های هستند که در بخش‎های مختلف کشاورزی، بهداشتی، عمرانی، خدماتی، صنعتی و... است.

حمیدوند اضافه کرد: استاندار در خصوص بحث تخصیص اعتبارات، جای خالی نماینده را برای شهرستان نهاوند پر کردند و در جلسات مختلف تخصیص اعتبارات شهرستان  نهاوند را به طور ویژه مد نظر قرار دادند که جای تشکر دارد.

وی از موفقیت کشورمان در برجام اشاره کرد و گفت: موفقیت کشورمان در برجام حاصل تلاش‎های دیپلماتیک دیپلمات‎های کشورمان بود که البته رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق آن نقش بسزایی داشت.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: در برجام 18 قطعنامه با مذاکره و کمترین هزینه به نفع کشورمان رقم خورد که همین امر در تاریخ دنیا بی‎نظیر بود .

وی ادامه داد: در دوران تحریم کشور ما با بحران اقتصادی مواجه شد و افزایش لحظه‌ای قیمت‎ها باعث بلاتکلیفی مردم و هرج و مرج اقتصادی شده بود.

 حمیدوند گفت: قطعنامه‎های ناجوانمردانه‎ای که علیه ایران بسته شده بود راه ارتباط کشورمان را با دنیا بسته بود که البته با به فرجام رسیدن برجام این مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: با به سرانجام رسیدن برجام، دیگر نمی‎توانیم برای مردم بهانه بیاوریم و باید همه تلاش خود را به کار گیریم و شرایط خدمت به مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما