تازه های سایت

کد مطلب: 25285
29. دى 1394 - 10:02
فرماندار نهاوند با بیان اینکه شرایط برای برگزاری سالم انتخابات در نهاوند مهیا شده است، گفت: 146 شعبه اخذ رأی در این مرحله آرای مردم را جمع‎آوری می‎کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جمع اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهاوند با اشاره به اینکه همه باید به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، افزود: به هر میزان که مردم در انتخابات حضور پرشور و چشمگیری داشته باشند به همان اندازه در تثبیت نظام اسلامی موفق عمل کرده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه همه مردم به ویژه اطرافیان و حامیان کاندیداها باید خود را موظف به رعایت قانون کنند، افزود: با هرگونه بی‎قانونی به شدت برخورد می‎شود.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تمام کاندیداها برای ما از احترام بسیاری برخوردار هستند و اگر کسی در این میان رد صلاحیت شده باشد، کسی حق ندارد به این افراد متعرض شده یا خدای ناکرده توهین کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات طی دوره‎های قبل گفت: به طور حتم امسال نیز شاهد حضوری گسترده در انتخابات خواهیم بود.

حمیدوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج عزت و قدرت قرار دارد، تأکید کرد: همه موظف به حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه تمام شرایط برای برگزاری سالم انتخابات در نهاوند مهیا شده است، افزود: 146 شعبه اخذ رأی در این مرحله آرای مردم را جمع‎آوری می‎کنند، برای برگزاری سالم انتخابات در نهاوند 4 هزار نفر از عوامل مختلف اجرایی، امنیتی و ... فعال خواهند بود.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان دستگاه‌ها و ادارات دولتی حق ندارند در ساعات اداری علیه یا به نفع کاندیداها فعالیت انتخاباتی کنند، گفت: با متخلفان در این امور به شدت برخورد می‎شود، به کاندیداها و طرفداران آنها نیز توصیه می‎شود از تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی بر حذر باشند و با رعایت قانون و احترام متقابل به تبلیغات بپردازند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما