تازه های سایت

کد مطلب: 25283
28. دى 1394 - 15:16
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح مبارزه با سرقت و انهدام یک باند سارق کابل برق در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار کرد: مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند با تدوین طرح جامع و کامل در خصوص مقابله با سرقت و در پی اقدامات فعال انتظامی و پیشگیرانه تخصصی در این خصوص موفق به شناسایی یک باند سرقت کابل برق در نهاوند شد.

وی افزود: با اقدامات مراقبتی، شگرد و ترفندهای خاص مأموران پلیس، مخفیگاه سارقان شناسایی شده و بررسی‎ها با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در نهایت مأموران و عوامل اجرایی پلیس نهاوند طی 24 ساعت گذشته موفق به دستگیری هفت نفر از اعضای باند سارق شدند.

وی نتیجه اجرایی شدن طرح مبارزه با سرقت در شهرستان نهاوند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سارقان پس از سرقت کابل و سیم برق از محل‎های مورد نظر از جمله ساختمان‏‌های نیمه‎کاره در چند محل مختلف که از قبل برای خود مهیا کرده بودند اقدام به سوزاندن سیم‎های برق و استخراج مس از آن می‎کردند.

اقبالیان اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و گسترده پلیس سه نفر از سارقان نیز حین ذوب کردن سیم برق دستگیر شدند.

وی در پایان سخنانش برخورد با سارقان را یکی از اولویت‎های اصلی مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند دانست و افزود: در همین راستا نیازمند همراهی و همکاری مردم با پلیس هستیم./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

ضمن تشكر از نيروي انتظامي نهاوند، لازم است از مالباختگان نيز جهت طرح شكايت از اين سارقان دعوت شود. تا ضمن تعيين خسارت به سزاي اعمالشان برسند.
لطفا نسبت به برقراری امنیت خوابگاه های دانشجویی هم اقداماتی مبذول فرمایید/با تشکر فراوان
خیلی ممنون از سایت خوبتون و مطالب جالب و فوق العاده ای که میگذارید.من از مخاطبین پر وپا قرص سایت شما هستم.
ممنون از سایت بسیار خوب شما. هر روز سعی می کنم به سایت شما سر بزنم.

دیدگاه شما