تازه های سایت

کد مطلب: 25210
24. دى 1394 - 13:16
امام‌جمعه نهاوند گفت: نسبت به بعضی اقدامات انجام‌شده در مورد انتخابات مجلس در شهرستان نهاوند نگرانی‌هایی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع طلاب و روحانیون شهرستان نهاوند گفت: مسئله انتخابات امسال بسیار مهم و اساسی است و همه باید هوشیار باشیم.

وی با انتقاد از بعضی از اقدامات انجام‌شده درروند برگزاری انتخابات در شهرستان نهاوند اظهار کرد: بعضی افراد شعار ولایت‌فقیه می‌دهند ولی با تشکیلات ولایت ناسازگارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: هیئت اجرایی در شهرستان نهاوند تشکیل‌شده است و بناشده یکی از اعضای آن‌یک روحانی باشد ولی در این مورد نه از امام‌جمعه سؤال کردند نه از حوزه علمیه و نه از سازمان تبلیغات یا جایی دیگر و سؤال من این ست که چرا باید این‌طوری باشد.

وی خطاب به آیت‌الله محمدی امام‌جمعه همدان که در این جلسه حاضر بود گفت: بنده این موضوع را خدمت شما که نماینده ولی‌فقیه در استان همدان هستید اعلام می‌کنم که مسئله انتخابات در شهرستان نهاوند به این شکل است.

مغیثی اظهار داشت: حتی یکی از مسئولین شهرستان نهاوند گفته است که ما آمدیم که یک اصلاح‌طلب را به مجلس بفرستیم که برای این حرفم سنددارم و باید بدانیم که این اقدامات انتخابات را به حاشیه می‌برد.

وی افزود: ما و مسئولین ادارات و ارگان‌های شهرستان حق حمایت از مصادیق را نداریم و این زمزمه‌ها جز بر کوبیدن بر طبل تفرقه و ایجاد ناامنی انتخاباتی چیز دیگری را در پی نخواهد داشت.

امام‌جمعه نهاوند گفت: در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به شعارهایی که می‌دهند و نحوه عملکردها نگرانیم.

وی در پایان افزود: مسئله انتخابات مجلس مهم است ولی مسئله انتخابات خبرگان مهم‌تر است چون مجلس خبرگان با یک واسطه رهبر انقلاب را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما