تازه های سایت

کد مطلب: 25206
24. دى 1394 - 9:20
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند خبر داد:
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نهاوند به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند گفت: از سال آینده آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌صورت آنلاین و الکترونیکی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، لیلا شهبازی بابیان اینکه در ۹ ماه سال جاری ۱۶۷ هزار و ۲۷ نفر در این مرکز آموزش‌دیده‌اند، گفت: متأسفانه در حال حاضر برخی ادارات شهرستان نهاوند همچون هلال‌احمر به انجام فعالیت‌های موازی در اجرای دوره‌های آموزشی می‌پردازند.

وی بابیان اینکه برخی مراکز غیرمجاز نیز در شهرستان فعالیت دارند، گفت: در شهرستان نهاوند بیش از ۱۵ مرکز دارای مجوز فعالیت هستند که تقریباً استانداردهای اجرای سازمان فنی و حرفه‌ای را رعایت می‌کنند.

وی افزود: با ورود فرمانداری شهرستان و مطرح‌شدن مسئله موازی کاری برخی ادارات در خصوص آموزش‌هایی که در برخی موارد غیراصولی نیز است، مقررشده ادارات در صورت تمایل به فراگیری دوره‌ها نسبت به درخواست اعزام اساتید سیار به ادارات اقدام کنند.

لیلا شهبازی بابیان اینکه طی ۹ ماه سال جاری ۱۶۷ هزار و ۲۷ نفر در این مرکز آموزش‌دیده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۳۱۴ نفر ساعت به‌صورت حضور در مرکز ثابت آموزش‌دیده‌اند و مابقی به‌صورت سیار در ادارات برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی انجام‌شده است.

وی گفت: با آموزش‌های برگزارشده ۶۰ دوره آموزشی انجام و یک هزار و ۴۲ نفر از همشهریان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده‌اند که عملکرد ۱۰۰ درصدی این مرکز در تمام بخش‌ها تحقق‌یافته است.

شهبازی اظهار داشت: از ۸۳۴ نفر شرکت‌کننده در آزمون‌های هماهنگ این مرکز تعداد ۶۳۲ نفر موفق به کسب نمره قبولی شده و گواهینامه پایان دوره خود را نیز اخذ کرده‌اند.

وی در پایان گفت: از سال آینده سیستم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند به‌صورت آنلاین و الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما