تازه های سایت

کد مطلب: 25196
23. دى 1394 - 14:01
فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند از انهدام ۴ باند سارق در دو روز گذشته در نهاوند خبر داد و گفت: ایجاد امنیت مطلوب و کاهش سرقت‌ها در شهرستان درگرو تعاملات مردم با پلیس است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: این سارقان که در سرقت از منازل و کیف‌قاپی فعالیت داشته‌اند، توسط نیروهای اجرایی انتظامی شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل اختفای سارقان مقداری از اموال مسروقه  منازل، اداره برق، مخابرات و همچنین چندین دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ محسن اقبالیان عنوان کرد: سارقان منازل با همراه داشتن کلید نسبت به سرقت از منازل اهالی شهرستان نهاوند اقدام می‌کردند که با تعقیب و مراقبت مأمورین اموال ضبط و به فرماندهی انتظامی منتقل و در این راستا تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.

وی در ادامه از دستگیری دو سارق موتورسیکلت توسط پلیس آگاهی و کشف چند دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد و گفت: با تلاش عوامل پاسگاه انتظامی روستای دهفول دو سارق سیم‌های برق و تلفن نیز در مناطق حاشیه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند اضافه کرد: یک باند کیف‌قاپ که زن و مرد جوانی بودند نیز توسط نیروهای انتظامی شهرستان دستگیر شدند.

اقبالیان عنوان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند همچنین موفق به شناسایی یک باند قاچاق سلاح در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند شد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه انهدام این چهار باند دستگیری ۱۰ نفر سارق بوده است، گفت: ایجاد امنیت مطلوب و کاهش سرقت‌ها در شهرستان درگرو تعاملات مردم با پلیس است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما