تازه های سایت

کد مطلب: 25193
23. دى 1394 - 8:36
فرمانده انتظامی استان همدان بابیان اینکه فرماندهی این استان از برترین‌های کشور است، گفت: وقوع سرقت در شهرستان نهاوند ۳۶ در صد کاهش‌یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار حاجی محمدمهدیان نسب در جمع مردم نهاوند درمسجد مصلا این شهرستان گفت: در حال حاضر امنیتی مطلوب و مناسب در سطح کشور برقرارشده که در منطقه زبانزد و مثال‌زدنی است.

وی افزود: به‌تبع این امنیت مطلوب، در استان همدان نیز سطح احساس امنیت عمومی بسیار بالا و مطلوب است به‌نحوی‌که فرماندهی انتظامی استان همدان در اکثر شاخصه‌های امنیت و فعالیت‌های انتظامی از برترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

مهدیان نسب در ادامه عنوان کرد: تلاش مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند قابل‌تقدیر و تحسین است چراکه دریکی از مهم‌ترین فعالیت‌های انتظامی و پیشگیرانه خود یعنی پیشگیری و مبارزه با سرقت، شاهد کاهش ۳۶ درصدی وقوع سرقت در این شهرستان هستیم و این حاصل تلاش شایسته همکاران این مجموعه در حوزه استحفاظی شهرستان است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به عملکرد مثبت صورت گرفته در خصوص افزایش توان انتظامی شهرستان نهاوند و ارائه آخرین نکات و توصیه‌های کاربردی و راهبردی در حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: ایجاد یک امنیت پایدار و مطلوب که تداوم‌بخش همین احساس امنیت موجود و مناسب در جامعه باشد مستلزم و وابسته به برگ خریدهای متعددی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این برگ خریدها، مشارکت همگانی آحاد و اقشار مختلف جامعه است و هر فرد در جامعه باید به اقتضاء توان و شرایط، خود را در این امر سهیم دانسته و فعالیت مثبت داشته باشد./پلیس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

دزدی درنهاوند زیادشده

دیدگاه شما