تازه های سایت

کد مطلب: 25132
14. دى 1394 - 9:37
فرماندار نهاوند گفت: آرای مردم نهاوند در انتخابات امسال در 146 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه تمهیدات خوبی در نظر گرفته‌شده است و تمام تلاش‌ها در جهت حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی اظهار کرد: بعد از مهلت یک‌هفته‌ای ثبت‌نام کاندیداها تعداد 29 نفر در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کرده‌اند که متشکل از 25 مرد و 4 زن است.

فرماندار نهاوند افزود: بعد از ثبت‌نام مراحل تأیید صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت شروع می‌شود و این اقدامات همگی بر اساس زمان‌بندی وزارت کشور انجام می‌شود.

وی بیان داشت: با برگزاری جلساتی با اعضا هیئت اجرایی در بعضی از شعبه‌های اخذ رأی بر اساس جمعیت نقاط مختلف شهرستان نهاوند بازنگری انجام‌شده تا مردم راحت‌تر بتوانند رأی خود را به صندوق بیندازند.

حمیدوند گفت: در شهرستان نهاوند مجموعاً ۱۴۶ شعبه و صندوق اخذ رأی برای جمع اموری آرای مردم تدارک دیده‌شده است که از این تعداد ۸۹ صندوق ثابت و ۵۷ صندوق سیار خواهند بود.

وی اظهار کرد: در شهر نهاوند مجموعاً ۵۰ صندوق اخذ رأی داریم که ۴۹ صندوق ثابت و یک صندوق سیار است و در بخش مرکزی هم از مجموع ۳۹ صندوق اخذ رأی ۱۲ صندوق ثابت و ۲۷ صندوق سیار است.

فرماندار نهاوند افزود: در بخش زرین‌دشت از 14 صندوق تعداد 9 صندوق ثابت و 5 صندوق سیار خواهد بود و در بخش گیان نیز از مجموع ۱۲ صندوق اخذ رأی ۸ صندوق ثابت و ۴ صندوق سیار است و در بخش خزل از مجموع ۳۱ صندوق اخذ رأی ۱۱ صندوق ثابت و ۲۰ صندوق سیار پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بیش از 2500 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی در ستاد انتخابات شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند.

حمیدوند عنوان کرد: شهرستان نهاوند دارای یک حوزه انتخاباتی اصلی و سه حوزه فرعی گیان، زرین‌دشت و خزل است.

وی اظهار داشت: فعلاً آمار قطعی تعداد واجدین شرایط برای حضور در انتخابات را به دست نیاوردیم ولی با توجه به آخرین انتخابات برگزارشده که مربوط به ریاست جمهوری و شورای شهر در سال 92 بوده است در حدود 140 هزار نفر در شهرستان نهاوند واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما