تازه های سایت

کد مطلب: 25125
14. دى 1394 - 9:25
امام‌جمعه نهاوند گفت: مواضع مدبرانه رهبر انقلاب و اطاعت مردم از ولایت‌فقیه باعث ایجاد حماسه 9 دی شد و فتنه گران را رسوا کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در روز 9 دی ملت ایران اسلامی با خروش انقلابی خود نشان دادند که هرگز از ارزش‌ها و اهداف انقلاب کوتاه نمی‌آیند و به 8 ماه فتنه‌گری فتنه گران پایان دادند.

وی اظهار کرد: روز 9 دی به‌عنوان روز تجدید پیمان مجدد مردم با ولایت شناخته می‌شود و همواره باید یاد این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی گرامی داشته شود و در ذهن‌ها زنده بماند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: گناه بزرگ فتنه گران این بود که نظام را به چالش کشیدند و اتهام‌های نادرستی به مسئولین و نظام زدند که این گناه بزرگ و نابخشودنی بود.

وی بیان داشت: امسال دو تا انتخابات داریم که مردم باید با حضور خود درصحنه انتخابات مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند و نسبت به نقشه‌های انها هوشیار باشند.

مغیثی گفت: در فتنه 88 اروپا و امریکا سران فتنه را تشویق کردند و کار انقلاب را تمام‌شده می‌دیدند ولی حضور به‌موقع و پرشور ملت ایران در روز 9 دی دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه گران را رسوا کرد.

وی اظهار کرد: بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی و تبعیت از فرامین مدبرانه رهبر انقلاب باعث شد تا حماسه عظیم 9 دی ایجاد شود و نقشه‌های فتنه گران نقش بر آب شود.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: به عقیده دوست و دشمن تنها عاملی که در فتنه 88 انقلاب را نجات داد مواضع مدبرانه رهبر معظم انقلاب و اطاعت مردم از ولایت‌فقیه بود.

وی افزود: امروز هم اگر می‌خواهیم بر فتنه‌های آینده پیروز شویم و اهداف انقلاب را به‌پیش ببریم همه باید از رهبر انقلاب تبعیت کنیم و با حفظ وحدت اهداف انقلاب را پیش ببریم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما