تازه های سایت

کد مطلب: 25121
14. دى 1394 - 9:09
مدیر کمیته امداد نهاوند خبر داد
پرداخت 426 فقره وام به مددجویان نهاوند
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند از پرداخت 426 فقره وام به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش سایت گرو، علی کاویانی اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مددجویان و فراهم کردن اشتغال و خودکفایی آنها در 9 ماه ابتدای امسال تعداد 426 فقره وام در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد و 574 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش به این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد، 3 میلیارد و 778 میلیون ریال آن وام قرض‌الحسنه در قالب 331 فقره و تسهیلات اشتغال در قالب 95 فقره با اعتبار 5 میلیارد و 796 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند از مهم‌ترین طرح‌های کمیته امداد در راستای توانمند‌سازی محرومان را اعطای وام به صورت قرض‌الحسنه با کمترین سود عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات به مددجویان باید منتهی به اشتغال آنها شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان اشتغال و خودکفایی می‌توانند برای دریافت وام از کمیته امداد با در دست داشتن درخواست کتبی، تصویر گواهی فنی و حرفه‌ای یا پروانه کسب، تصویر کپی شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل وی و تکمیل فرم‌های مربوطه در محل ثبت‌نام اقدام کنند.

کاویانی آموزش مددجویان در رشته‎های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی، ارائه مشاوره‌ شغلی، پرداخت تسهیلات به نیازمندان به صورت وام‌های قرض‌الحسنه بلندمدت، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی با قیمت مناسب را از جمله برنامه‌های بخش خودکفایی و اشتغال کمیته امداد دانست.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما