تازه های سایت

کد مطلب: 25116
13. دى 1394 - 13:32
در تجمع مردم نهاوند در اعتراض به آل سعود عنوان شد
شهادت شیخ نمر نشان‌دهنده ترس آل سعود از موضع بر حق عالمان دینی است
امام‌جمعه نهاوند گفت: رژیم آل سعود با به شهادت رساندن شیخ باقر النمر نشان داد که در مقابل حرف منطقی و عدالت‌خواهی عالمان دینی راهی به‌جز حذف فیزیکی آن‌ها ندارد.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام مغیثی در مراسم تجمع مردم نهاوند در اعتراض به اعدام شیخ نمر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان گفت: خط سرخ شهادت عالمان دینی و عدالت‌خواهان از زمان انبیا و ائمه اطهار ادامه داشته است.

وی اظهار کرد: دولت‌های استکباری همواره از عالمان و مرجعیت دینی وحشت داشته‌اند و در برهه‌های مختلف زمان با پشتیبانی و طراحی نقشه‌های مختلف درصدد به شهادت رساندن این عالمان ربانی بوده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهادت شیخ نمر به‌خوبی نشان داد که نظام استکباری تا چه اندازه از اندیشه و تفکر ناب اسلامی ترس دارند و در مقابل موضع منطقی و برحق شیخ نمر چیزی برای ارائه ندارند و فقط به فکر حذف فیزیکی این علما هستند.

وی بیان داشت: شیخ نمر یکی از روحانیون برجسته عالم شیعه است که بر ضد بی‌عدالتی و ظلم خاندان فاسد سعودی برای مردم روشنگری می‌کرد ولی آل سعود بدتر از یهود توان مقابله با تفکر وی را نداشت و درنهایت با حمایت وهابیت وی را به شهادت رساندند.

مغیثی گفت: رژیم وهابی آل سعود نوکر آمریکا و صهیونیست‌ها است و از طرف سران استکبار در دنیا مأموریت دارد تا جلوی حرکت اسلام ناب را بگیرد و بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد.

وی افزود: آل سعود عامل تفرقه و تضعیف دنیای اسلام است و درحالی‌که همه جهان اسلام باید بر ضد صهیونیست‌ها بسیج شوند ولی این دولت چندین ماه است که مردم مظلوم یمن را بمباران می‌کند و زن و کودک بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: درحالی‌که علمای اهل سنت و شیعه د حال حاضر منادی وحدت در جهان اسلام هستند ولی عالمان وهابی عربستان به دستور آمریکا و اسرائیل در حال طراحی جنگ داخلی در بین مسلمانان هستند.

وی گفت: به شهادت رساندن شیخ نمر تبعات بسیار زیادی برای آل سعود خواهد داشت و همان‌طور که امروز مقام معظم رهبری فرمودند: بدون تردید خون به‌ناحق ریخته این شهید مظلوم به‌سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم حاضران با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود و آمریکا جنایات این رژیم خائن را محکوم کردند و یکی از ذاکران اهل‌بیت برای حاضران نوحه‌سرایی کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما