تازه های سایت

کد مطلب: 25112
12. دى 1394 - 16:09
امام‌جمعه نهاوند گفت: یقیناً شهادت شیخ نمر علاوه بر لطمه سیاسی و حیثیتی به آل سعود زمینه سقوط این قوم خائن را بیشتر از گذشته فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شهادت روحانی مبارز و مجاهد شیخ نمر توسط دولت وهابی عربستان لکه ننگ دیگری بر چهره رژیم آل سعود است.

وی اظهار کرد: شهادت این روحانی برجسته شیعه در ادامه شهادت علمای ربانی است که به دست استکبار به شهادت رسیدند ولی راه این شهدای گران‌قدر ادامه دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به شهادت رساندن آیت‌الله صدر و خواهر محترمشان توسط صدام ملعون، حمله به خانه شیخ زکراکی در نیجریه و به شهادت رساندن چند نفر و زخمی کردن وی و به شهادت رساندن علمای کشورمان مانند شهید نواب صفوی، آیت‌الله غفاری و سعیدی نمونه‌هایی از جنایت‌های ظالمان عالم است که در پشت همه انها استکبار جهانی دیده می‌شود.

وی بیان داشت: علت به شهادت رسیدن این علمای بزرگوار این است که استکبار و وهابیت در مقابل منطق این علمای ربانی حرفی برای گفتن ندارد و در مقابل حرف حق انها درمانده است.

مغیثی گفت: این علمای ربانی و مسلمان مگر به‌جز حرف حق، عدالت‌خواهی و اجرای اسلام چه چیزی می‌خواهند که نظام استکبار و وهابیت دست به کشتار و حذف فیزیکی انها می‌زند.

وی اظهار کرد: پیغمبر اسلام فرمودند که نزدیک‌ترین اقشار مردم به درجه انبیا اهل علم و جهاد هستند که منظور از اهل علم همین علمای ربانی مانند شیخ نمر هستند که برعلیه ظلم و ستم خاندان خائن آل سعود قیام کردند و منظور از اهل جهاد امثال شهید همدانی هستند که برای اسلام و علیه کفر و ظلم جهاد کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهادت شیخ باقر النمر و ریختن خون پاک این مجاهد خستگی‌ناپذیر به همراه 46 نفر دیگر در عربستان علاوه بر لطمه بزرگی که به حیثیت و سیاست عربستان وارد می‌کند یقیناً بر بروی سقوط این خاندان ظالم اثر خواهد گذاشت.

وی در پایان گفت: از خداوند می‌خواهیم زمینه نابودی آل سعود؛ این نوکران حلقه‌به‌گوش آمریکا و استکبار جهانی را هرچه زودتر فراهم کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما