تازه های سایت

کد مطلب: 25091
9. دى 1394 - 17:33
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حضور عظیم و تعیین‌کننده ملت مؤمن، با بصیرت و باغیرت ایران را در راهپیمایی سراسری نهم دی‌ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

به گزارش سایت گرو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سال 88 در دیدار مردم شهر قم فرمودند: روز 9 دی امسال نیز ازجمله روزهایی است که به‌واسطه حرکت عظیم و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد.

ایشان افزودند: حضور عظیم و تعیین‌کننده ملت مؤمن، با بصیرت و باغیرت ایران را در راهپیمایی سراسری نهم دی‌ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: مطمئن باشید که روز نهم دی امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرایط کنونی - که شرایط غبارآلودگی فضاست - این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (علیه السّلام) را می‌بیند. این کارها کارهایی نیست که باارادهٔ امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ همان‌طور که امام در یک موقعیت حساسی - که من بارها این را نقل کرده‌ام - به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ با بصیرت، آن مرد خدا.

 

دانلود کنید

 

دیدگاه شما