تازه های سایت

کد مطلب: 25051
3. دى 1394 - 10:57
مسئول ستاد دکتر روحانی در شهرستان ملایر به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نهاوند معرفی شد.

به گزارش سایت گرو، در سکوت خبری و بدون حضور خبرنگاران رئیس دانشگاه پیام نور نهاوند تغییر کرد.

در این جابه‌جایی مهدی کیانی رئیس سابق این دانشگاه تغییر کرد و مصطفی الماسی عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور ملایر به‌عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

نکته جالب این تغییر این موضوع است که کیانی رئیس دانشگاه پیام نور نهاوند مسئول ستاد دکتر روحانی در شهرستان نهاوند بود که حالا جای خود را به مسئول ستاد رئیس‌جمهور در شهرستان ملایر داد.

نکته قابل‌توجه دیگر در این تودیع و معارفه ترک کردن جلسه توسط کیانی رئیس سابق این دانشگاه است.

شنیده می‌شود که علت این تغییرمشکلات مالی یکی از مسئولین دانشگاه پیام نور است.

الماسی پیش‌ازاین عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور مرکز استان و ملایر بود و همچنین رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات 92 در ملایر را به عهده داشت.

وی دارای فوق‌لیسانس علوم سیاسی گرایش روابط بین‌الملل است و عضو هیئت‌علمی رشته علوم سیاسی دانشگاه پیام نور واحد سامن است که تدریس در دانشگاه‌های همدان، ملایر و سامن ازجمله سوابق وی است.

از سوابق کاری و حرفه‌ای الماسی می‌توان به عضویت در هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور استان همدان از سال 1386، مدرس دانشگاه بوعلی سینا از سال 1388 تا 1392، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 1392، عضو شورای عالی پژوهشی حوزه علمیه استان همدان اشاره کرد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نهاوند همچنین در کارنامه خود به‌عنوان روزنامه‌نگار و همکار سرویس بین‌الملل روزنامه‌های ایران و شرق فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما