تازه های سایت

کد مطلب: 25050
3. دى 1394 - 9:46
فرماندار نهاوند گفت: در پایان پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 نفر در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کردند.

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در پنجمین ستاد انتخابات نهاوند روز شلوغی داشت و 5 نفر با حضور در فرمانداری نهاوند برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کردند.

وی اظهار کرد: با آغاز مهلت یک‌هفته‌ای ثبت‌نام داوطلبان ستاد انتخابات نهاوند در طول آن مدت آماده ثبت‌نام از داوطلبان بود.

فرماندار نهاوند افزود: همکاران ما در فرمانداری امروز و فردا نیز برای ثبت‌نام در فرمانداری حضور دارند و از داوطلبان می‌خواهیم که ثبت‌نام را به ساعات انتهایی موکول نکنند.

وی بیان داشت: با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان کسی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام نکرد.

حمیدوند گفت: همه تلاش فرمانداری نهاوند برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط اجتماعی است و در این راه همه تلاش خود را خواهیم کرد.

تاکنون در شهرستان نهاوند آقایان علیرضا شهبازی، حجت‌الاسلام محمد بحیرایی، محمدرضا علی حسینی، حمیدرضا بحیرایی، علی سلگی، رئوف سیفی، زمان الله قائمی، جمشید گودرزی پور، توکل جعفری، حسن بهرام نیا، علی معافی و حجت‌الاسلام محمد علوی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در 7 اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان نهاوند دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

از کاندیدا خواهش داریم، شهر رو بیشتر از این سیاسی نکنید و حاشیه ها رو دور کنید.و با واقعیت برنامهیتان را اعلام کنید.امیدوارم اصلح انتخاب توسط مردم فهیم و شریف نهاوند انتخاب شود.
هرکدام از شما انتخابات برنده شدید،اولین کارتان این باشد نهاوند را صاحب دو نماینده در مجلس کنید.و فرمانداری ویژه.فکر کنم بهتر شود.

دیدگاه شما