تازه های سایت

کد مطلب: 25047
2. دى 1394 - 18:41
باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه، الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد، تقی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق و جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای افتتاح شد.

برخی رسانه‌ها به دنبال باز کردن جای پای آمریکا در ایران هستند

رئیس سازمان بسیج گفت: در داخل کشور رسانه‌هایی به خدمت دشمن درآمده‌اند و برای اهداف آمریکا و باز کردن جای پای آمریکا کار می‌کنند.

  •  

 سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز طی سخنانی در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج اظهار داشت: امروز جبهه اصلی جنگ ما با استکبار در جبهه رسانه است و جنگ اصلی در این میدان جریان دارد؛ جنگی که ما در آن علی رغم ابزارهای بی شمار دشمن، بنای تسلیم شدن نداریم

وی با بیان اینکه دشمن در حوزه امکانات و تجهیزات در این جنگ کیفیت و کمیت بیشتری دارد، افزود: آنها با تمام توان در حوزه های جنگ نرم کار می کنند تا ملتهای آزادی‌خواه را مرعوب سازند یا آنها را تسلیم امریکا کنند اما ما بنا داریم برنده این مبارزه باشیم.

 

خبرگزاری فارس: برخی رسانه‌ها به دنبال باز کردن جای پای آمریکا در ایران هستند

 

سردار نقدی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیتهای عظیم مردمی، گفت: ما باید به دنبال مزیتهای خود در جنگ رسانه ای باشیم که یکی از این مزیت ها مردم هستند.

وی تصریح کرد: مردم علاقه مند باید در باشگاه خبرنگاران بسیج سازماندهی شوند تا اطلاع رسانی کنند و ان شاءلله بزودی این رسانه بین المللی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: متاسفانه نه فقط امروز رسانه های دشمن در خارج با آرم مستکبرین علیه ارزش های ما کار می‌کنند بلکه در داخل کشور هم کم و بیش رسانه‌هایی به خدمت آنها درآمده‌اند و برای اهداف امریکا و باز کردن جای پای امریکا کار می‌کنند. اینها رسانه هایی هستند که برای مثال عکس خندان مقامات مستکبرین را چاپ می‌کنند و باشگاه خبرنگاران بسیج باید با آنها مقابله کند.

 

 
مردم دنیا تشنه تفکر بسیج هستند/ رسانه‌های استکباری تصویری واژگون از بسیج ارائه می‌دهند

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: باید تصویر جهانیان نسبت به بسیج تصویر کامل و درستی باشد نه آنچه رسانه‌های استکباری بصورت واژگون نشان می‌دهند.

سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج، اظهار داشت: تأسیس باشگاه خبرنگاران بسیج حرکت بزرگی در عرصه ارائه تصویر درست و بموقع از فعالیت‌های بسیج است اما یک خبرگزاری به تنهایی توان ارائه تمام فعالیت‌های بسیج را نخواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت بسیار گسترده تر از این است و مردم دنیا تشنه شنیدن و مطلع شدن از تفکر بسیج هستند. این ظرفیت را باید از حالت بالقوه به بالفعل در بیاوریم و در این راستا باید بر وجهه ملی و مردمی بسیج تأکید شود.

موسوی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب همیشه بسیج را فراتر از اقشار مختلف معرفی کردند لذا یک خبرنگار بسیجی برای توفیق باید در کنار و همراه مردم باشد و درد و پیام مردم را منتقل کند.

 

خبرگزاری فارس: مردم دنیا تشنه تفکر بسیج هستند/ رسانه‌های استکباری تصویری واژگون از بسیج ارائه می‌دهند

 

مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه باید بر روی جنبه اجتماعی خبرگزاری بسیج تاکید شود، گفت: در این صورت مردم احساس نزدیکی و همراهی با آن می‌کنند. بسیج خود یک رسانه است لذا ورود به لایه‌های زیرین اجتماع برای خبرگزاری بسیج مهم است. همانطور که بخش های عملیاتی و جهادی بسیج در کنار لایه‌های زیرین جامعه است اما به خوبی رسانه ای نمی‌شود.

موسوی در پایان تصریح کرد: باید تصویر جهانیان نسبت به بسیج تصویر کامل و درستی باشد نه تصویری که رسانه‌های استکباری از بسیج بصورت تصویری واژگون نشان می‌دهند. بزرگترین سرمایه برای بسیج همراهی مردم است. در نظر سنجی که اخیرا مشاهده کردم در زمینه اعتماد به نهادها و دستگاهای نظام بیشترین اعتماد مردم به نهاد بسیج است.

 

جنگ نرم ضرورت ایجاد باشگاه خبرنگاران بسیج را به‌ وجود آورد/ آموزش حضوری بیش از 10 هزار نفر در حوزه خبر

معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج با بیان اینکه جنگ نرم ضرورت ایجاد باشگاه خبرنگاران بسیج را به‌ وجود آوردف گفت: در حوزه خبر، آموزش حضوری بیش از 10 هزار صورت گرفته است.

  •  

 اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج اظهار داشت: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ضرورت ایجاد باشگاه خبرنگاران بسیج را به وجود آورد. بسیجی‌ها که ده‌ها میلیون عضو دارند باید صدها هزار خبرنگار و عکاس داشته باشند تا در عرصه جنگ نرم فعالیت کنند. آموزش در 3 سطح برای متقاضیان برگزار می شود.

 

خبرگزاری فارس: جنگ نرم ضرورت ایجاد باشگاه خبرنگاران بسیج را به‌ وجود آورد/ آموزش حضوری بیش از 10 هزار نفر در حوزه خبر

 

وی افزود: امسال بیش از 10 هزار نفر آموزش حضوری در حوزه خبر خواهند دید. تاکنون بیش از هزار و 200 نفر آموزش دیده‌اند. در دورترین نقاط هم خبرنگار بسیجی خواهیم داشت. امیدواریم بزرگترین مجموعه خبری در دنیا را شکل دهیم.

احمدی در پایان گفت: تمامی پایگاه‌ها و حوزه ها و نواحی و اقشار بسیج از امروز با فرمان سردار نقدی با باشگاه خبرنگاران بسیج همکاری خواهند کرد.

 
 
کار رسانه‌ای بسیج نباید محدود به داخل کشور باشد

مدیرمسئول روزنامه اعتماد گفت: نباید سطح کار باشگاه خبرنگاران بسیج به داخل محدود باشد چراکه ما دشمنان قسم خورده ای در دنیا داریم که امکانات زیادی دارند و به ذهنیت ایران و اسلام هراسی دامن می‌زنند.

الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد صبح امروز در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج گفت: طبق فرمایش امام و رهبری، بسیج فراتر از جناح ها و گروه ها و متعلق به کل ملت ایران است و نباید خودش را به هیچ وجه اسیر جناح های سیاسی کند.

وی ادامه داد: اگر این امکان بود که رسانه‌ها در کشور ما قدرت و گسترش پیدا کنند، موضوع شهروند خبرنگار توسط بسیج صورت می‌گرفت.

 

خبرگزاری فارس: کار رسانه‌ای بسیج نباید محدود به داخل کشور باشد

حضرتی ادامه داد: نباید سطح کار باشگاه خبرنگاران بسیج به داخل محدود باشد چراکه ما دشمنان قسم خورده ای در دنیا داریم که امکانات زیادی دارند و به ذهنیت ایران و اسلام هراسی دامن می‌زنند.

وی گفت: باید با نگاه به همه جهان بدنبال جبهه متحد اسلامی برای مقابله با نظام سلطه برنامه داشته باشیم که این کار هم می‌تواند از طریق بسیج انجام شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما