تازه های سایت

کد مطلب: 25044
2. دى 1394 - 13:40
رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند از جمع‌آوری 8 میلیارد و 370 میلیون ریال صدقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت گرو، علی کاویانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 میلیارد و 370 میلیون ریال از صندوق‎های صدقات کمیته امداد شهرستان نهاوند جمع‎آوری شده است.

وی افزود: 33 هزار و 727 صندوق صدقات کوچک، متوسط و بزرگ کمیته امداد در شهرستان نهاوند وجود دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند تصریح کرد: این مبلغ جمع‌آوری شده در سرفصل‎های پرداخت مستمری، مسکن، جهیزیه، درمان و ... بین نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد توزیع شده است.

کاویانی به تعداد جهیزیه‎های پرداخت شده در سال جاری در شهرستان نهاوند اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت 90 مورد جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد نهاوند پرداخت شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این میزان جهیزیه پرداخت شده به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که از طریق اعتبارات دولتی و با همت خیرین تامین شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 120 نوعروس نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که در دهه فجر و 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد جهیزیه آنها داده خواهد شد.

کاویانی گفت: نوعروسان زیرپوشش این نهاد قبل از دریافت جهیزیه باید 12 ساعت کلاس آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ژنتیک را طی کنند.

این مسئول تصریح کرد: پرداخت جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد و برگزاری کلاس‎های مشاوره قبل از ازدواج برای آنها در کاهش آمار طلاق در این شهرستان موثر واقع شده است./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما