تازه های سایت

کد مطلب: 25043
2. دى 1394 - 9:22
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: محمدحسن نجاریان هیمالیا نورد نهاوندی با برپایی نمایشگاهی از عکس‌هایش عواید آن را به بیماران سرطانی اهدا می‌کند.

محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: نمایشگاه عکسی از آثار و صعودهای کوهنورد برجسته کشور آقای نجاریان در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند برپاشده است که برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار جالب بوده است.

وی اظهار کرد: محمدحسن نجاریان کوهنورد نام‌آشنای نهاوندی و فاتح قله اورست به عنوان مرتفع‌ترین فله دنیا است و صعودهای زیادی به رشته‌کوه‌های مرتفع هیمالیا داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: عنوان این نمایشگاه "بر فراز خورشید " است و با همکاری هیئت کوهنوردی، اداره ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی و هلال‌احمر نهاوند برپاشده است و پذیرای علاقه‌مندان به این چهره سرشناس کشوری است.

وی بیان داشت: محمدحسن نجاریان یکی از مدرسین بادانش فدراسیون کوهنوردی است که باهدف آشنایی مردم به ورزش کوهنوردی و کمک به بیماران سرطانی این نمایشگاه را برپا کرده است.

مصباح گفت: با توجه به اینکه نجاریان سابقه تألیف کتاب‌های مختلفی را با موضوعات کوهنوردی و طبیعت دارد یکی از کتاب‌های او در معرض دید عموم قرارگرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین در مراسمی که با حضور مسئولان برگزار شد از کتاب " بر فراز خورشید " این ورزشکار و هنرمند نهاوندی رونمایی شد و قرار شد که همه عواید حاصل از برگزاری نمایشگاه و فروش این کتاب به کودکان سرطانی برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در این کتاب مجموعه‌ای از عکس‌های بسیار زیبای از صعودها و قله‌های بسیار مرتفع دنیا وجود دارد که بسیار جالب و خارق‌العاده است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه تا 8 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند واقع در اداره ارشاد اسلامی نهاوند پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما