تازه های سایت

کد مطلب: 25031
1. دى 1394 - 9:32
فرماندار نهاوند گفت: در پایان سومین روز از مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 5 نفر ثبت‌نام کردند.

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در نهاوند فراهم‌شده است و کمیته‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هدف مجموعه وزارت کشور و به‌تبع آن فرمانداری نهاوند ایجاد فضایی مناسب برای حضور همه مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم است که همه تلاش خود را برای تحقق این اهداف انجام خواهیم داد.

فرماندار نهاوند افزود: با شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرمانداری شهرستان نهاوند نیز مانند سراسر کشور مراحل ثبت‌نام داوطلبان را انجام داده است.

وی بیان داشت: تا پایان روز سوم از ثبت‌نام داوطلبان تعداد 5 کاندیدا ثبت‌نام کرده‌اند و این روند تا پایان مهلت قانونی ادامه خواهد داشت و امیدوارم داوطلبان ثبت‌نام خود را به‌روز آخر موکول نکنند.

حمیدوند گفت: از مجموع 5 کاندیدا ثبت‌نام کرده 2 نفر در فرمانداری نهاوند ثبت‌نام کرده‌اند و 3 کاندیدا نیز از وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: همه 5 کاندیدای ثبت‌نام کرده مرد هستند و برای انتخابات مجلس خبرگان هنوز کسی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام نکرده است.

وی افزود: مهلت قانونی نام‌نویسی داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذرماه آغازشده و تا پایان روز 4 دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است که تاکنون در شهرستان نهاوند آقایان علیرضا شهبازی، حجت‌الاسلام محمد بحیرایی، محمدرضا علی حسینی، حمیدرضا بحیرایی و علی سلگی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در 7 اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما