تازه های سایت

کد مطلب: 25023
30. آذر 1394 - 9:20
رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: سیستم گرمایشی 51 درصد کلاس‌های درس مدارس نهاوند که معادل 51 درصد کل کلاس‌های شهرستان است استانداردسازی شده است.

علیرضا تکلو در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس نهاوند چندین سال است که شروع‌شده است ولی در سال‌های اخیر با تخصیص اعتبارات مناسب سرعت بیشتری پیداکرده است.

 

وی اظهار کرد: این استانداردسازی به‌منظور جلوگیری از حوادث احتمالی برای دانش آموزان و استفاده بهینه از انرژی انجام می‌شود که بسیار هم موثر است.

 

رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: بیشتر کلاس‌های استانداردسازی شده در مناطق روستایی است و سعی داریم تا پایان سال 6 آموزشگاه دیگر را استانداردسازی کنیم.

وی بیان داشت: در شهرستان نهاوند 1024 کلاس درس وجود دارد و تاکنون در 528 کلاس درس سیستم گرمایشی استاندارد نصب‌شده است و دانش آموزان از انها استفاده می‌کنند.

تکلو گفت: تعداد کل کلاس‌های استانداردسازی شده معادل 51 درصد کلاس‌های کل شهرستان نهاوند است و تعداد 496 کلاس نیز هنوز استانداردسازی نشده است که معدل 49 درصد است.

وی اظهار کرد: برای بهینه کردن سیستم‌های گرمایشی اعتباری معادل 850 میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است که در یک مرحله 400 میلیون تومان هزینه شده است و در مرحله بعدی نیز 450 میلیون تومان تخصیصی یافته است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: با تلاش‌های صورت گرفته سعی می‌کنیم تا دانش آموزان نهاوندی در فصل سرد سال ازنظر سیستم‌های گرمایشی با مشکل مواجه نشوند و سوخت موردنظر مدارس تأمین شود.

وی بیان داشت: در شهرستان نهاوند بخاری نفتی غیر استاندارد نداریم و اگر هم بخاری نفتی وجود دارد از نوع کاربراتی است و سعی می‌کنیم هرچه زودتر تعداد مدارس بیشتری را به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز کنیم.

تکلو گفت: از تعداد 496 کلاسی که هنوز استانداردسازی نشده‌اند 247 کلاس بخاری نفتی کاربراتی دارند و تعداد 249 کلاس بخاری گازی دارند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه برای فصل سرما در مدارس نهاوند ازلحاظ تأمین سوخت مشکلی نداریم و تعداد 55 مدرسه نهاوند نیز از سیستم پکیج و شوفاژ برای مدارس خود استفاده می‌کنند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند اظهار داشت: از مجموع 187 فضای آموزشی در نهاوند تعداد 81 فضا استانداردسازی شده است و 106 فضا هنوز استانداردسازی نشده است ولی با اعتبارات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال 95 سیستم گرمایشی همه مدارس شهرستان نهاوند استانداردسازی خواهند شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما