تازه های سایت

کد مطلب: 24991
26. آذر 1394 - 12:16
به یاد ورزشکار و خبرنگار شهید الله مراد نادری تیم‌های فوتسال خبرنگاران همدان و نهاوند عصر امروز به میزبانی نهاوند باهم دیدار می‌کنند.

به گزارش سایت گرو، با دعوت تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند از تیم خبرنگاران همدان امروز بعدازظهر و از ساعت 17 یک مسابقه دوستانه بین این دو تیم برگزار می‌شود.

کورش قپانوری مسئول برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه فوتسال امروز ساعت 17 در سالن ورزش تختی نهاوند برگزار می‌شود و خبرنگاران نهاوند میزبان همکاران همدانی خود خواهند بود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این رقابت ایجاد روحیه شادی و نشاط و وحدت و همدلی بین خبرنگاران مختلف استان همدان است و امیدواریم میزبان خوبی برای دوستان همدانی خودمان باشیم.

قپانوری افزود: این دیدار به یاد خبرنگار و فعال رسانه‌ای شهید شهرستان نهاوند شهید الله مراد نادری و با حضور مسئولان و ورزش دوستان نهاوند برگزار می‌شود و آقای جعفری رئیس فدراسیون روستایی عشایری کشور نیز از نزدیک این مسابقه را تماشا می‌کند.

وی عنوان کرد: بنا بر اعلام سرپرست تیم خبرنگاران همدان تیم همدانی با ترکیب محمد حسامی (روزنامه همشهری) امیرحسین جامه بزرگ (دوهفته‌نامه عبارت)، حامد صیفی (خبرگزاری ایسنا)، مجتبی دی آبادی (خبرگزاری فارس)، مجتبی مظاهری (خبرنگار آزاد)، حمیدرضا غلامی و امیر غلامی (هفته‌نامه آوای الوند)، جلال محمدکریمی (هفته‌نامه همدان سلام)، محمدرضا بهرامی صفت (خبرگزاری مهر)، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا)، محمدحسین نوری فر (روزنامه همدان پیام) به سرپرستی فرشید گل‌محمدی (خبرگزاری فارس) به نهاوند خواهند آمد.

قپانوری بیان کرد: تیم خبرنگاران شهرستان نهاوند نیز از سال 90 تأسیس‌شده است و در این مدت دیدارهای متعددی را با تیم‌هایی از نهاوند، همدان و تهران برگزار کرده است و در رقابت‌های مختلف عناوینی را به دست آورده است.

وی گفت: تیم خبرنگاران نهاوند با ترکیب شهاب شفیعیان، کورش قپانوری، رضا سیف، حسین صادقی، مهدی سهرابی، علی سهرابی سجاد سیف، حسین بحیرایی، حمید حقیقی، احسان سیف، علیرضا حیدری و خالق زرینی به سرپرستی سید محمد موسوی زاده برابر خبرنگاران همدانی به میدان خواهند رفت.

قپانوری افزود: با هماهنگی‌هایی که همکار رسانه‌ای‌مان علی سهرابی انجام داده است این رقابت که بانام شهید نادری مزین شده است برای برنامه شبکه شما که از شبکه دوم سیما پخش می‌شود پوشش داده می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم علاقه‌مندان به ورزش به سالن تختی بیایند و از دیدن این دیدار دوستانه و مهیج لذت ببرند و از تیم نهاوند حمایت کنند./کورنگ

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما