تازه های سایت

کد مطلب: 24990
26. آذر 1394 - 10:55
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای نهاوند گفت: در 9 ماهه سالجاری 186 هزار و 583 نفر ساعت از آموزشهای فنی و حرفه ای در شعب ثابت و سایر این مرکز بهره مند شده اند.

به گزارش سایت گرو، احدالله ترکمان با بیان این مطلب گفت: مرکز آموزشی این شهرستان دارای 10 کارگاه آموزشی فعال در رشته های مکانیک، برق صنعتی ، الکترونیک ، اتومکانیک ، درودگری ، کارور plc ، جوشکاری ، برق ساختمان درجه یک ، لوازم خانگی و برق خودرو دارد.
وی با بیان این مطلب که این مرکز علاوه بر ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای در سایر مراکز نیز اقدام به برگزاری کلاس نموده است افزود: این مرکز به منظور توسعه آموزشهای مهارتی کلاسها آموزشی را در زندان، بهزیستی، بسیج و کمپ های ترک اعتیاد برگزار کرده و در مراکز روستایی نیز به صورت سیار اقدام به این کار نموده است.
ترکمان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از تعداد 860 نفر برای شرکت در کلاسهای مختلف ثبت نام به عمل آمد و تعداد یک هزار و 352 گواهی نامه آموزشی دریافت کردند.
وی افزود: با استقبال خوبی که مردم برای فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای داشته اند تعداد 10 آموزشگاه آزاد برادران و 10 آموزشگاه خواهران نیز در رشته های قالی بافی، کامپیوتر، عمران، الکترونیک، طراحی دوخت، خدمات آموزشی، امور مالی و بازرگانی، مراقبت و زیبایی زیر نظر این مرکز در سطح شهر مشغول فعالیت می باشند.
وی گفت: مراکز آموزش فنی حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارند و آموزش های که در این مراکز ارائه می شود نقش زیادی در بهبود زیر ساخت های جامعه دارند.
ترکمان افزود: آموزش های مراکز فنی و حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها دارد.
در حال حاضر دو مرکز فنی و حرفه ای ویژه برادران و خواهران در نهاوند کار آموزشهای مهارتی و حرفه ای را به داوطلبان ارائه می دهد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما